Jaahas. Kokemus puhuu vai?:whip:Voin vakuuttaa ettei Kim puhu paskaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas. Kokemus puhuu vai?:whip:Voin vakuuttaa ettei Kim puhu paskaa![]()
ee: Mäkin haluan viinaa ja tupakkaa :(

Tottakai!Jaahas. Kokemus puhuu vai?:whip:
Joo, katsos vasta huomenna ottamaan :kippis1:Piti mennä tänään baariin mut ehkä parempi etten mennyt... Tekis kyl pikkusen mieli
Kiva rakkausketju tääkin, eka T-Byrd ja Fuhrer, nyt Biroo ja Kimsson... Mihin tää maailma on menossa? :wtf:
Alyssa senkin baarihuora, tumppaa hanuuriisi ja viel Raptori-poika teille.
Joo, katsos vasta huomenna ottamaan :kippis1:
Mikäs sen parempi seksivideo, kuin securitaksen rakeinen mustavalkokasetti, jossa otamme yhdessä perseeseen joukolta somppuja asematunnelissa? Mielestäni jokaisen pariskunnan pitäisi omistaa vastaava kasetti levyhyllyssään.Etkä ainakaan mainitse siitä videosta :whip:
Mikäs sen parempi seksivideo, kuin securitaksen rakeinen mustavalkokasetti, jossa otamme yhdessä perseeseen joukolta somppuja asematunnelissa? Mielestäni jokaisen pariskunnan pitäisi omistaa vastaava kasetti levyhyllyssään.

Tuun suhun.Tuuks mulle, häh? Vitun neiti.
:haart:
Tuun suuhun.
Niin mäkin luulin kunnes musta tuli alkoholisti. Nykyään ainoa vapaapäivä juomisesta on päivä jolloin joudun vatsanhuuhteluun. Aina ne lekuri muistaa valistaa ettei Lasol ole aurinkoisten tasankojen maukkaan kirpeä punaviini.Eiiiii. Joku raja sentään, ei arkena kuulu juoda :D
No pitikö sekin vielä paljastaa. Huomenna saat oikein isän kädestä!Mikäs sen parempi seksivideo, kuin securitaksen rakeinen mustavalkokasetti, jossa otamme yhdessä perseeseen joukolta somppuja asematunnelissa? Mielestäni jokaisen pariskunnan pitäisi omistaa vastaava kasetti levyhyllyssään.
Vetelen sun jälkeen ykköseen sekä kakkoseen.mennään joukolla Alyssaa panemaan hei! Alyssaa panemaan!
Mä otan ekan ajovuoron.
Alyssa: Tullaan kohta tuuppiin sua jos et oo kiltisti.
Eikö se mene niin että pienimunaisimmat ensin :hyvä:mennään joukolla Alyssaa panemaan hei! Alyssaa panemaan!
Mä otan ekan ajovuoron.