Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulin juttua, että vaikka liikkuis vaikka kuinka helvetisti, mut tupakoi, niin siitä urheilusta oo paskaakaa hyötyä... onkohan näin? Onko näin podauksenkannalla?Nyt repee perse! Lopetin taas tupakanpolton ja hajoilen aika pahasti... Eikä duunistakaan koskaan tullu sähköpostiin paria juttua jotka piti opetella huomiseksi. Vittu! :curs:
No eihän toi nyt pidä vittuakaan paikkaansa, ainakaan bodauksen kannalta.Kuulin juttua, että vaikka liikkuis vaikka kuinka helvetisti, mut tupakoi, niin siitä urheilusta oo paskaakaa hyötyä... onkohan näin? Onko näin podauksenkannalla?
E: ootsä vitun tyhmä kun oot ikinä ees alottanu ? :curs:
Teille? Keitä on te?Varsin hehkeä vanhempi mieshenkilö. En mä ehkä porsasta lähe mediumiksi paistaa, mielummin poltan sen.
Ei ollu. :haart: Ilmeisesti uhkailutekniikkani alkaa purra.
Koskas olet T-Byrd meille tulossa?

Me turkulaiset olemme niin tyhmiä että sanomme "meille" kun tarkoitamme "minun luokseni" ;)Teille? Keitä on te?![]()
No sanotaanko näin että tossa keväällä oli pikkasen mukavampi olla kun olin 5kk polttamatta, mutta vittumaisen duunin/ylettömän ryyppäämisen takia sorruin uudestaan. Puhumattakaan siitä että rahaa säästyy aivan helvetisti
![]()
Heh, joisit maitoa ;)

Mites olis kynsienleikkuu? :DNäkisit kuule mun kynnet, kalsiumtabuja vedetty about kuukausi. Nää on kivassa raatelukunnossa :D
Mut emmä tiiä, kyl toi jalka tuntuu toimivan murtuneenakin. Hiukan jäykkä mut periaatteessa kävelen jo ilman keppejä ku ei kerran satu![]()
Munat esiin! - Ă–h, eiku...? :jahas:Gentlemen, please, enter me...!!:dance2:
Ajatus oli......kaunis. :lol2:Munat esiin! - Ă–h, eiku...? :jahas: