Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos muutkin niin mäkin. Meen vetämään jauhelihapihvejä..

Jos muutkin niin mäkin. Meen vetämään jauhelihapihvejä..
Eilen söin kotitekoisia. Hyvän makuisia, mutta ne röyhtäykset jälkikäteen... :urjo:

eka työpäivä loman jälkeen, voin kertoo et ei kauheesti kiinnosta..

Huomenta keijot. Mites meni viikonloppu?
Mieleeni tuli äskön kammottava muistikuva että Kimsson olisi palannut koulunpenkille. Pitääkö tämä paikkansa? :itku:

mitäs tyypit?

T-Byrd, mites isukki? :D

No hei arvaa vaan, niin isukki piti mua silmällä koko illan. Ei päässy livahtamaan. :(

Pitäs tehdä kouluhommia.

Pitäis jaksaa yrittää hymyillä ja olla ystävällinen. Ei pysty. Iha selkeesti paska päivä tulossa kun ei tännekkään ketään kirjottele.

Pitäis jaksaa yrittää hymyillä ja olla ystävällinen. Ei pysty. Iha selkeesti paska päivä tulossa kun ei tännekkään ketään kirjottele.

No hei, vaikka arska paistaakin, niin silti on se perusmaanantai.

Näki taas ihan outoja unia, jossa joku jahtasi mua ison koiran kanssa ja mä yritin kiivetä sellaista metsäistä ja kallioista mäkeä ylös kynnet täynnä sammalta. Sit seuraavassa kohtauksessa olinkin jo menossa rauhallisesti nukkumaan valkoisten lakanoiden väliin ja komea mies minun vieressäni. Pidettiin toisiamme kädestä kiinni.

No hei, vaikka arska paistaakin, niin silti on se perusmaanantai.

Näki taas ihan outoja unia, jossa joku jahtasi mua ison koiran kanssa ja mä yritin kiivetä sellaista metsäistä ja kallioista mäkeä ylös kynnet täynnä sammalta. Sit seuraavassa kohtauksessa olinkin jo menossa rauhallisesti nukkumaan valkoisten lakanoiden väliin ja komea mies minun vieressäni. Pidettiin toisiamme kädestä kiinni.
Sellasta unet missä pakenee jotain on ihan älyttömän ahdistavia. Vihaan niitä. Joskus pienen näin unta pariinkin otteeseen että sellanen noita jahtas mua enkä pystynyt juoksemaan kunnolla vaan mun juoksu oli sellasta tosi hidasta. Ja toi noita oli siitä Miekka kivessä-elokuvasta se ruma possu-noita.

Ootko ihan ite tossa sun avatar kuvassa? :wtf:

edit: Sen noidan nimi oli Matami Mimmi

disney_622.gif

Sellasta unet missä pakenee jotain on ihan älyttömän ahdistavia. Vihaan niitä. Joskus pienen näin unta pariinkin otteeseen että sellanen noita jahtas mua enkä pystynyt juoksemaan kunnolla vaan mun juoksu oli sellasta tosi hidasta. Ja toi noita oli siitä Miekka kivessä-elokuvasta se ruma possu-noita.

Ootko ihan ite tossa sun avatar kuvassa? :wtf:

Niin ovatkin, onneksi en kovin usein sellaisia näe. Nyt joku voisi tulla analysoimaan tota unta pikkaisen ja kertoa missä mennään. :rolleyes:

Ja kyllä, se olen minä siinä.

Niin ovatkin, onneksi en kovin usein sellaisia näe. Nyt joku voisi tulla analysoimaan tota unta pikkaisen ja kertoa missä mennään. :rolleyes:

Ja kyllä, se olen minä siinä.
:kuola::thumbs:

Kai istut koneella koko päivän et on jotain juttu seuraa? Kun kaikki keijotkin on jossain...

:kuola::thumbs:

Kai istut koneella koko päivän et on jotain juttu seuraa? Kun kaikki keijotkin on jossain...

Hih, kiitos. :dance: Olen mä täällä aikas lailla, välil kyl joutuu ihan oikeitakin duuneja tehdä.

Tänään alkaa sitten syyskauden kuntoiluhässäkkä mulla. Viime kuussa ei tullut kovin paljon tehtyä muuta kuin lenkkii ja kävelyä. Pakko alkaa rautaakin nostelee taas.

304_person_lifting_dumbbell_weights.gif

MOI!!!
Oon aamuvuoros!
Saatiin siirrettyä kaikki mun tavarat eilen uuteen kämppään ja siivottua vanha. Koskahan sais purettua ja kasattua kaiken...
Eähseyashd.
Tulin nyt vasta tänne, koska oon löytänyt eBay-shoppailumahollisuuden ja koko aamun tilaillu sieltä kaikkea :rolleyes:
Hihhih....

MOI!!!
Oon aamuvuoros!
Saatiin siirrettyä kaikki mun tavarat eilen uuteen kämppään ja siivottua vanha. Koskahan sais purettua ja kasattua kaiken...
Eähseyashd.
Tulin nyt vasta tänne, koska oon löytänyt eBay-shoppailumahollisuuden ja koko aamun tilaillu sieltä kaikkea :rolleyes:
Hihhih....

Onnittelut uudesta kämpästä! :hyvä:

Back
Ylös Bottom