Deleted member 33501
Huomenta. Pekonia ja kananmunia paistelemaan, niin pitäisi tämäkin flunssan alku kuolla rasvan alle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen söin kotitekoisia. Hyvän makuisia, mutta ne röyhtäykset jälkikäteen... :urjo:Jos muutkin niin mäkin. Meen vetämään jauhelihapihvejä..
mitäs tyypit?
T-Byrd, mites isukki? :D
Pitäis jaksaa yrittää hymyillä ja olla ystävällinen. Ei pysty. Iha selkeesti paska päivä tulossa kun ei tännekkään ketään kirjottele.
Sellasta unet missä pakenee jotain on ihan älyttömän ahdistavia. Vihaan niitä. Joskus pienen näin unta pariinkin otteeseen että sellanen noita jahtas mua enkä pystynyt juoksemaan kunnolla vaan mun juoksu oli sellasta tosi hidasta. Ja toi noita oli siitä Miekka kivessä-elokuvasta se ruma possu-noita.No hei, vaikka arska paistaakin, niin silti on se perusmaanantai.
Näki taas ihan outoja unia, jossa joku jahtasi mua ison koiran kanssa ja mä yritin kiivetä sellaista metsäistä ja kallioista mäkeä ylös kynnet täynnä sammalta. Sit seuraavassa kohtauksessa olinkin jo menossa rauhallisesti nukkumaan valkoisten lakanoiden väliin ja komea mies minun vieressäni. Pidettiin toisiamme kädestä kiinni.
Sellasta unet missä pakenee jotain on ihan älyttömän ahdistavia. Vihaan niitä. Joskus pienen näin unta pariinkin otteeseen että sellanen noita jahtas mua enkä pystynyt juoksemaan kunnolla vaan mun juoksu oli sellasta tosi hidasta. Ja toi noita oli siitä Miekka kivessä-elokuvasta se ruma possu-noita.
Ootko ihan ite tossa sun avatar kuvassa? :wtf:

Niin ovatkin, onneksi en kovin usein sellaisia näe. Nyt joku voisi tulla analysoimaan tota unta pikkaisen ja kertoa missä mennään.
Ja kyllä, se olen minä siinä.
:thumbs: :thumbs:
Kai istut koneella koko päivän et on jotain juttu seuraa? Kun kaikki keijotkin on jossain...

MOI!!!
Oon aamuvuoros!
Saatiin siirrettyä kaikki mun tavarat eilen uuteen kämppään ja siivottua vanha. Koskahan sais purettua ja kasattua kaiken...
Eähseyashd.
Tulin nyt vasta tänne, koska oon löytänyt eBay-shoppailumahollisuuden ja koko aamun tilaillu sieltä kaikkea
Hihhih....