Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt sä yrität vaan hämmentää mun pientä mieltä :wtf:
eikä naisten oo vaikee ymmärtää mua :jahas:

Hämmennän sua kuin hernekeittoa. Nyrkki voita kattilaan ja kossu pakkaseen! Eikä naiset tajua niitä sun juttuja... NIITÄ juttuja, eikä NIITÄ toisiakaan. Mä oon ainoa kuka sua ymmärtää! Tiedät sen, mä tiedän sen. Me tiedämme sen.

You live in denial!

kuinka moni muuten laittaa hernekeittoon jotai maustetta? ite pistän koko köörin.. sinaappia ketsuuppia chiliä ja juustoa ja suolaa... :)

Sinappia laitan. Tosin ei oo tullu hernerokkaa syötyä vuosiin. Mä en kyllä tajua että ketsuppia ja chiliä ja JUUSTOA? Siis wtf?

En oo minäkään hernerokkaa syönyt vuosiin... no okei, viime viikolla söin edellisen kerran ja taisi jäädä kyllä viimeiseksi; Kurkku ja huuli turposivat! Kyllä vitutti olla loppupäivä koulussa...

Sinappia laitan. Tosin ei oo tullu hernerokkaa syötyä vuosiin. Mä en kyllä tajua että ketsuppia ja chiliä ja JUUSTOA? Siis wtf?

Niin. Kun keitto on kuumaa pistän siihen sekä sinappia että ketsuppia.. hämmennän ja lisää chiliä sekä tabascoa(näitä kahta pistän joka ruokaan).. höylään juustoa pari suikaletta ja pistän siihen päälle sulamaan.. ja viel ruisleipää jota voi dipata keitokseen niin eipä ole parempaa keksitty.

Kivat pallot tolla kolmosen chattitytöllä..:dance2: Ääntä ei vaan pysty pitämään tossa ohjelmassa, kun sillä on niin järkyttävä ääni..

Voi ny vittu mikä ilta... Kivat pippalot, pönkitin egoani jätkällä jonka tiedän olevan lääpällään minuun, juttelin henkeviä jokirannassa yhden luokkalaiseni kanssa (sellasen kehen olen ehkä ihastunut, tosin en tiedä olenko enää...), sen jälkeen baariin, missä flirttailin narikkavahdin kanssa, tuntematon tyttö maksoi mun narikan ja annoin numeroni jollekin idiootille.

Oli tosi ihanaa päästä tanssimaan pitkästä aikaa <3

Yöjutut on ollu aika vähissä tänä yönä. Ens yönä sitten kovemmalla sykkeellä näissä merkeissä..:whip:

Eipä mitää :) Perkele ku meinasin pyörtyy ku vetasin aamuaerobisen.(Onko yhdyssana?) (lue: onko tuokaan?) Jos kohta suihkuu kömpis.

on se yhdyssana. Etkö muista mitä ala-asteella opetettiin, jos niitten sanojen väliin menee adjektiivi niin se ei ole yhdyssana :D vai muistinko oikein ees? :D

on se yhdyssana. Etkö muista mitä ala-asteella opetettiin, jos niitten sanojen väliin menee adjektiivi niin se ei ole yhdyssana :D vai muistinko oikein ees? :D

Siis ei mulla ole mitää hajuu mistää yhdyssanoista, aina olen ollut noiden kans pihalla.

MISSÄ!?!?! ----------> TÄSSÄ!!

Back
Ylös Bottom