Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:D :haart:

Kai se on Turkuun lähdettävä :D

Voit käydä samalla sitten meilläkin :D

Kiva, sain just tietää et yks mun kaveri on tullut ulos kaapista... Sen "poikakaveri"/säätö tulee Kemistä tänne nyt viikonloppuna. Löytäny toisensa jostain ruotsalaiselta homopalstalta :D
Ko. jätkä seurusteli joskus mun kaverin (tyttö) kanssa, epäiltiin kyllä jo silloin että se on varmaan homo...

Pitäisköhän munkin tulla ulos kämpästä...

Joo, pyydetään vielä ne kaks muutakin jätkää jotka sulle soitteli? :eek: :rolleyes:

Ei mun sänkyyn taida mahtua :( tai no on siinä parhaimmillaan 4 ihmistä nukkunut (siis vaan nukkunut...), yksi tosin siirtyi keskellä yötä lattialle nukkumaan :D

Ei mun sänkyyn taida mahtua :( tai no on siinä parhaimmillaan 4 ihmistä nukkunut (siis vaan nukkunut...), yksi tosin siirtyi keskellä yötä lattialle nukkumaan :D

Mitäs me sängyllä nyt tehtäskään? Kunhan osaat voileipiä väsätä niin eiköhän me poikain kanssa olla ihan tyytyväisiä :love: Mä voin mennä mummolle yöks :D

Terve mitäs tytöt, ja Alyssa. Taitaa tulla meitsille tylsä viikonloppu selvinpäin,, ;/

Terve mitäs tytöt, ja Alyssa. Taitaa tulla meitsille tylsä viikonloppu selvinpäin,, ;/

Terve terve. Miksi viikonlopusta tulisi tylsä? Siksi että joudut olemaan selvinpäin?

Terve terve. Miksi viikonlopusta tulisi tylsä? Siksi että joudut olemaan selvinpäin?

No onhan se humalassa paljon jännempää. Ei vaan oo mitään suunnitelmia eikä ole rahaa eikä autoo eikä mitään..

Mitäs me sängyllä nyt tehtäskään? Kunhan osaat voileipiä väsätä niin eiköhän me poikain kanssa olla ihan tyytyväisiä :love: Mä voin mennä mummolle yöks :D

Mun talossa ei syödä leipää mut voin antaa kaikille purkin tonnikalaa :D

Kurjaa :( mites sillai?

e. MissEvilEve ehti ensin.

jawhead, saat nukkua koko viikonlopun, just ihanaa.

No onhan se humalassa paljon jännempää. Ei vaan oo mitään suunnitelmia eikä ole rahaa eikä autoo eikä mitään..

Ikävä kuulla jos oikeasti noin [siis että humalassa jännempää ja selvinpäin tylsää] :( Toivottavasti opit viihtymään myös ilman viinaa, muuten voi tulla ongelmia joskus [siis jos ainoa rentoutuminen ja hauskuus on alkoholin avulla] :thumbs:

Ilman rahaa ja autoa voit vaikka lukea tai katsoa leffoja. Jos ei mikään "yksin puuhastelu" nappaa niin onhan sulla netti? Täällä on kaikki ja kaikkea kivaa, Pakkiksesta chatteihin ja irkkaamiseen :)

Ikävä kuulla jos oikeasti noin [siis että humalassa jännempää ja selvinpäin tylsää] :( Toivottavasti opit viihtymään myös ilman viinaa, muuten voi tulla ongelmia joskus [siis jos ainoa rentoutuminen ja hauskuus on alkoholin avulla] :thumbs:

Ilman rahaa ja autoa voit vaikka lukea tai katsoa leffoja. Jos ei mikään "yksin puuhastelu" nappaa niin onhan sulla netti? Täällä on kaikki ja kaikkea kivaa, Pakkiksesta chatteihin ja irkkaamiseen :)

No emmääää sanonu et selvin päin on tylsää. :P Nyt vaan on kun ei oo mitään tekemistä. Tekis mieli vähän sosialisoitua.. jos sitä vaikka soittas kaverille että onko niillä sauna päällä ja jos sais sinne kyydin.. mukaan lähtijöitä?

Kurjaa mites sillai?

e. MissEvilEve ehti ensin.

jawhead, saat nukkua koko viikonlopun, just ihanaa.

Nukkuminen on yliarvostettua kun on energiajuomaa! :D

Nukkuminen on yliarvostettua kun on energiajuomaa! :D

Hyi vittu inhoon energiajuomia, ne haisee niin pahalle. Kahvia sen pitää olla :haart:

Mulla oli tosi hyviä luumuja (sellasia ihan omasta puusta, äiti toi jostain tuttavaltaan) mut jouduin äsken heittää pois ku ne pilaantu :(

Mulla oli tosi hyviä luumuja (sellasia ihan omasta puusta, äiti toi jostain tuttavaltaan) mut jouduin äsken heittää pois ku ne pilaantu :(

Tosi hyviä luumuja, muttet kuitenkaan syönyt niitä? Mistäs moinen? :D

Oli varmaan ihan viel ihan kelpo luumuja.. ärsyttää suunnattomasti kun itse elää melkeen näkkileivällä ja vedellä ja toiset heittää ihan hyvää syötävää ruokaa kilokaupalla roskiin viikossa.

Tuleekos joku kattomaan mun kanssa He-mania, viskiä olisi myös hieman tarjolla?

Tosi hyviä luumuja, muttet kuitenkaan syönyt niitä? Mistäs moinen? :D

Noku niitä oli niin paljon enkä halua syödä mitään mistä en tiedä ravintoarvoja. Kesti pari päivää saada aikaiseksi tarkistaa ne ja sen jälkeen söinkin :D

Oli varmaan ihan viel ihan kelpo luumuja.. ärsyttää suunnattomasti kun itse elää melkeen näkkileivällä ja vedellä ja toiset heittää ihan hyvää syötävää ruokaa kilokaupalla roskiin viikossa.

Ei muuten ollut, tai no jos ruskehtuneet ja valkopilkulliset luumut lasketaan kelvollisiksi...
Mä en heitä oikeastaan ikinä ruokaa roskiin, paitsi tosiaan silloin jos pääsee pilaantumaan. Saatan nimittäin olla viikonkin niin etten syö kotona paljon mitään ja unohdan että jääkaapissa on jotain. Sit ne pilaantuu sinne ja löytyy kivoja ylläreitä.

Tuleekos joku kattomaan mun kanssa He-mania, viskiä olisi myös hieman tarjolla?
Tiesit, missä liha on heikkoa ja tulit vaanimaan viattomia :D Ei kai WTF-hompit tollasesta kutsusta voi kieltäytyä...

Back
Ylös Bottom