Olen tässä jo hyvän aikaa taustaillut tämän aiheen ympärillä ja nyt oli pakko rekisteröityä sitten

No mutta tämä off topic ja itse asiaan. Itse hain tässä (vai onko se jo viime?) haussa ja kutsu II-vaiheeseen pamahti luukusta tuossa joku aika sitten. Huomenna Treella olisi sitten uusi audienssi ja täytyy myöntää, että vähän jänskättää. Täällä on ollut hyviä vinkkejä, mitä kannattaa funtsia ennen tuota. Toivotaan, että huomenna niistä on edes jotain hyötyä. Aivonystyrät savuaa jo :D
Itse kävin pääsykokeissa ma 11.8 ja oli kyllä jännä kokemus. Kuntokoe oli mielestäni päivän helpoin osuus, vaikka aluksi pelkäsinkin sitä eniten. Että, jos on treenannut niin niistä pääsee kyllä läpi. Itsellä meni ihan mukavasti ja olin varmaan siinä keskikastin paikkeilla. Meidän ryhmästä tippui vissiin 2-3 tyttöä joille nukenkanto ja seinä olivat ne pahimmat koetinkivet. Toisesta ryhmästä kait vielä enemmän..Täytyy kyllä sanoa, että se nukke painaa jonkin verran. Huh.
Kirjalliset oli sitä, mitä odotinkin eli tiukkaa vääntöä. 25 min aikaa vastata EU- ja poliisilakikysymyksiin. Varsinkin tuosta EU-läpyskästä oli mielestäni turhia nippelitietokysymyksiä tyyliin mainitse kolmen Euroopan parlamentin suurimman puolueen nimet. Arvatenkin meni ohi :D Tiivistelmä oli parisivuinen artikkeli ja aikaa 50 min. Kerkesin ehkä kerran lukee sen läpi ja sitten piti jo aloittaa kirjoittaminen. Kun aineeseen päästiin oli jo aika piipussa, mutta jotain sain siihen paperille kuitenkin väännettyä. Ei ilmeisesti kovin puihin mennyt, vaikka sitä pelkäsinkin.
Mutta noin muutoin kokeissa oli tosi positiivinen ilmapiiri. Varsinkin kuntokokeissa kannustettiin toisiamme, jos meinasi näyttää siltä, että suoritus jäisi vajaaksi. Sitten viimeistään jaksoi vääntää loppuun asti