Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sit vähäks aikaa töihin. Ei paha nakki, kun tietää viikon viimeseks tunniks ja sen jälkeen pääsee lammen rannalle kytistää sorsimuksia. Evääks pullaa...
No hittolainen, mä sain sen työpaikan!!!! :wtf:
:dance:

sori mutta pakko varoittaa: mun kaverit nähneet viikon pari painajaisia sen jälkeen kun viimein pääsivät pois mikkelistä. mutta kyllä siellä tuntuu yhden koulun verran kestävän ilman suurempia traumoja :Dmitäs töitä sait?
edit: itteä ilostuttaa ja vähä vituttaa samaan aikaan ku huomenna muutto uudelle paikkakunnalle kouluun, mikkeliin :jahas:
sori mutta pakko varoittaa: mun kaverit nähneet viikon pari painajaisia sen jälkeen kun viimein pääsivät pois mikkelistä. mutta kyllä siellä tuntuu yhden koulun verran kestävän ilman suurempia traumoja :D
Onnea vain. Mulla vielä hivenen vajaa 2kk jäljellä BC-kortin saantiin noin teoriassa.Sain tänään ajokortin ja kävin tuossa kolmen tunnin rinksallakin jo. Pakko myöntää, että oli aika siisti tunne ajaa ensimmäistä kertaa täysin itsenäisesti.
Onnee kortin johdosta.Sain tänään ajokortin ja kävin tuossa kolmen tunnin rinksallakin jo. Pakko myöntää, että oli aika siisti tunne ajaa ensimmäistä kertaa täysin itsenäisesti.