Jos jostain on syntynyt väärinkäsitys, että Mac on ainoa oikea kone joka tarpeeseen niin pahoittelut siitä. Onhan se nyt itsestään selvää, että koneet ja käyttikset tarpeen mukaan ja jos toiseen ei saa niitä ohjelmia mitä työssään käyttää niin selvä pelihän se on.
En minäkään voi Mäkillä kaikkea tehdä vaikka kuinka haluaisin. Ihan niistä samoista syistä. Ne alustat mille töissä väännetään koodia ovat teollisuuslaitteita eikä ole vaihtoehtoja. Kotona on tilanne tietenkin toinen ja piiiiitkän winkkari/pc -rakentelun jälkeen oli ilahduttavaa huomata, että on olemassa oikeasti koneita/käyttiksiä joissa asiat toimivat huomattavasti kivuttomammin.
Juu, jos mä tekisin vaikka graafisen alan hommia niin taatusti käyttäisin mäkkiä. Ei mulla ole mitään mäkkejä vastaan, lukuisia kertoja olen todennut, että ovat varmasti hyviä koneita, jos käyttötarkoitus on niiden mukainen.
Omissa duuneissa vaan ei tosiaan ole. Ja vaikka se pc pelaaminen kuulemma onkin ihan turhaa hommaa niin sitä nyt kuitenkin tulee kotikoneella tehtyä, joten siksi windows pc myös kotona.
Voisinhan mä mäkinkin hommata, mutta mitä mä sillä tekisin? ei tule mieleen mitään käyttöä, johon mä sitä tarttisin. mulla kun tuo luova puoli ei ole oikein niitä vahvuuksia :D