Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on kauhea paikka. Olin viime kesänä, enkä lähde enää ikinä. :D

Mikä siitä teki kauhean? En oo ollut siellä, mutta kiinnostaa. En oo kyl varmaan menossakaan.

Turkki on kauhea paikka, sinne meikäläinen ei mene enää ikinä.

viinaa ja röökiä saa lähes ilmasin kioskeista 24h vuorokaudessa.
jo siinä on tarpeeksi syytä lähteä:D

vuos sitten kun mentiin, bussimatkalla lentokentältä hotellille joku mies meni hevoskärryineen risteysalueella tien yli aikamoista vauhtia.
Kärryt oli täynnä lapsia ja yksi putos selälleen siihen tielle kuorma-auton eteen.
ei sentään jäänyt alle, näytti aika pahalta.

Ite piti lähtee Kreikkaan tossa muutama viikko sitten, mutta eipä se onnistunu sitten lopulta duunien puolesta. Vituttaa nyt aina kun joku kertoo, että on lähössä johonkin lämpöseen loikoilemaan.. Prkl Keiko-:wall:

Ei kannata olla kade, oon varma että ryöstämisen, raiskaamisen ja munuaisen varastamisen lisäksi kuolen alkoholimyrkytykseen jo ensimmäisenä iltana :(

Tunisia oli ihan ok paikka, olin siellä kesäkuussa. Oli vaan aika kuuma,+43 tais olla parhaimmillaan. Sahara on aika makee mesta.

No tuo edes vähän lohduttaa.:) Mutta kyllä mäkin kestäisin noi kaikki jos vaan etelään pääsisin..:whip:

Minute maid -juontiskabat täällä. Oma aika 04:47s. Säännöt: pullo on avattuna pöydällä ja käsi saa olla siinä kiinni. Ajanottaja sanoo "än yy tee nyt" ja kun pullo on juotu, se isketään pöytään ja se on siinä. Molemmat juomat käy (appelsiini ja omena). Terveisin yövuoro!

Mikä siitä teki kauhean? En oo ollut siellä, mutta kiinnostaa. En oo kyl varmaan menossakaan.

Turkki on kauhea paikka, sinne meikäläinen ei mene enää ikinä.

Ruoka oli joka puolella ihan kauheeta sontaa. Paikalliset on vain ja ainoastaan rahan perässä.. (ei jaksa kuunnella). Baarit on täynnä brittejä jos ei lähde sitten pois turistirysästä. Me oltiin sillä night ravintoloiden "voitto matkalla", eli voitin ilmaisen matkan kännissä baarissa niin pakko oli lähtee. Siis matkahan oli ihan saatanan hauska, mutta se johtui vaan siitä että reissussa oli 80 muutakin suomalaista.

Ruoka oli joka puolella ihan kauheeta sontaa. Paikalliset on vain ja ainoastaan rahan perässä.. (ei jaksa kuunnella). Baarit on täynnä brittejä jos ei lähde sitten pois turistirysästä. Me oltiin sillä night ravintoloiden "voitto matkalla", eli voitin ilmaisen matkan kännissä baarissa niin pakko oli lähtee. Siis matkahan oli ihan saatanan hauska, mutta se johtui vaan siitä että reissussa oli 80 muutakin suomalaista.

Juu, tota se taitaa noissa rysissä olla. Kannattais olla useamminkin kännissä, jos sä silloin voitat jotain reissuja. Mä en yleensä saa edes taksimatkaa kotia.

Back
Ylös Bottom