Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kimssonilla ei oo kohta enää kättä, kai osaat runkkaa sillä toisella joka toimii? Taino sitävartenhan dinhot ja muut hinttarit on;)

ääh.. pitäs pistää tiskit koneeseen (ja opetella sen koneen käyttö ilman manuskaa!!!) tehdö safkaa ja siivota. Vittu ei jaksa.
MISSÄ ON NAISEN PAIKKA?!

Tubsu, olet oikeassa. Mukaan kimppaan? :haart:

Voisimpa masturboida tänään jotenkin vaihtoehtoisesti. vaikka läppärin kannen väliin. Anyone?

Taas näitä hetkiä jolloin miettii että kuinka hyvältä se *sensuroitu* tuntuikaan. Miksi sitä edes yrittää kun toisella tavalla olisi suurimman osan ajasta helvetin mukavaa?

Tosin kyllä se tästä paranee, mulla ei vaan oo yhtään kärsivällisyyttä.

Olen peenis, kävelevä peenis aurinkojen sillalla..
Hymyilen kauniille pimpposille jotka kumartelevat kukkiani.
Kukkaseni kasvavat löyhkäävästä virtsasta ja mädästä saastasta, veriripuliulosteen ja koiranoksennuksen sotkusta. Lehmänperseet ovat iloisia kukkasia syödessään. Olette kaikki mulle maitopurkkeja. Homot. :haart:

Hitto oon odottanut ihan innoissani milloin tämä ketju tippuu kakkossivulle, mutta aina tämän joku vänkkäri nostaa pinnalle.

No Habla Español

Päivää..

Back
Ylös Bottom