Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Puskee hikiä vitusti! Ihan kuin saunassa olisi. Saatana sentään..:curs::curs:

Vituttaa kun kaveri lähettää jatkuvasti sähköpostiin youtubelinkkejä kun pahat sionistiset israelilaispoliisit estävät palestiinalaisten vapaustaistelijasankareiden kulttuurin rikastuttamistoimenpiteitä. Kielloista huolimatta linkkejä tulee aina vaan. Kaveri oli järkevä joskus aikoinaan, mutta ilmeisesti on saanut jossakin vasemmistolaisen herätyksen. :hyper:

No joutaaki vituttaa jos kaveri menee piloille.

Mua vituttaa mun työt. Vittu että hajottaa iha koko ajan nykysin se. Onneksi kollegat on pääsääntösesti ihan kivoja.

Mua vituttaa myös se ettei oo mitään seuraa taiteden yöhön. Letti kaipais leikkaamista, eikä oo yhtää sellane positiivinen olo. Viimevuotisesta löyty naine, tänvuotisista ei toivookaa. Ei oikeest ees huvita mennä, ja yllätys, töitäki on aamulla. Ei ees olympialaisia ehdi tarpeeksi seurata (tosin tähän mennessä tää päivä on eka, ku jäi hetkeäkää telkkalähetyksistä näkemättä.)

Vituttaa ku eläintä ku ei oo kunnon kavereita yhtään. Ehkä niitä sitte löytyy Etelä-Karjalan suunnalta kunhan sinne muutan viikon päästä.

Tahtoo enemmän kavereita ja tahtoo jonkun kivan.

Tänään eka palkka uudessa työssä, mutta palkasta menikin 60% veroa kun esimies ei toimittanut mun verokorttia palkanlaskijalle. Ite annoin esimiehelle sen kortin jo 3vkoa sitten :curs: Tänään siitä mainitsin nii sano et joo se unohtu tosiaan :dance2:

Voin kertoa että vituttaa :curs: :urjo:

Tänään eka palkka uudessa työssä, mutta palkasta menikin 60% veroa kun esimies ei toimittanut mun verokorttia palkanlaskijalle. Ite annoin esimiehelle sen kortin jo 3vkoa sitten :curs: Tänään siitä mainitsin nii sano et joo se unohtu tosiaan :dance2:

Voin kertoa että vituttaa :curs: :urjo:
Pyydä esimieheltäsi ja palkanlaskennalta, että korjaavat. Maksavat erotuksen erikseen. Meillä, jos tuon unohtaisin, maksettaisiin kyllä. Esimiehesi kämmi. Ei voi toimia noin, kun sinulla on voimassa oleva verokortti, jonka olet pyytänyt toimitettavaksi palkanlaskentaan !!!! Ei riitä selitykseksi: unohdin tosiaan. Huonoa esimiestaitoa.:david:

Mua vituttaa myös se ettei oo mitään seuraa taiteden yöhön.

Oli muute harvinaisen perseestä. Ainoot tututkaa mitä oli, oli mainostaas Hummeria. Never again yksin mihkään tapahtumaan.

Olitko se sinä, joka peruutit eilen hopeisella Honda CR-V:llä kaverin mopon yli Patalahden ST1:n pihassa eilen Jämsässä? Melkoinen nilkki ole äijäksi, ja ansaitsisit rangaistuksen.
Peruutit kaverin mopon yli, etkä suostunut pysähtymään merkistä, vaan menit aseman taakse katsomaan jälkiä. Kun näit porukan lähestyvän, lähdit siitäkin karkuun. Sain sinut kiinni mopolla n. 200m päässä taas katselemassa jälkiä. Kysyin, että mitä helvettiä siellä teet. Omien sanojes mukaan olit tulossa tapahtumapaikalle, mutta minusta tuo näytti pikemminkin pakenemiselta. Lopulta sanoit kiertäväsi sinne, ettei tarvitse tehdä u-käännöstä, mutta taisit eksyä paikasta, kun ei sua siellä näkynyt.

Ei tainnut olla pukupellellä munaa tulla selvittämään töppäilyitään. Onneksi poliisilla on munaa. Taisit nimittäin nilkki unohtaa, että sulla on siinä rumassa katumaasturissas kilvet edessä ja takana. Nyt tulee sakot vielä paikalta pakenemisesta lisäksi. Pysytään yhteyksissä.

Raivostuttaa aivan SAATANASTI tuo venäjän perseily Gruusiassa.. ei JUMALAUTA!

Sopcast takkuaa, ei näy Valioliigan aloitus mistään ottelusta :arvi:

Vettä sataa kaatamalla ja tietysti on työvuoro. Ja jotta vitutus vielä kasvaisi niin viikonloppuna joutuu olemaan ulkona yli puoli yötä:(

tylsää perkele......meinasin et lähtis ajeleen autolla tonne sateeseen, mut vois tulla liian "amis-olo".
Anna mennä vaan, mä kävin jo....Joten sulla ei voi enää tulla "amis- olo"...:wtf: No okei kävin tankkaamassa ja huoltsikallakin. Mut idea oli sama....:)

Back
Ylös Bottom