Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kreikka-Usa korismatsissa on kreikkalainen jäätävän kömpelö yön timo. Pituus 207cm ja paino 156kg. Isokokoinen on, mutta tuo ukko jäis jalkoihin NBA:ssa kuin eläkeläinen alennusmyynnissä.

Mitäs keijot? Ja muut tytöt sekä turistit. Setä taitaa mennä nukkuun et jaksaa huomen tehdä töit.. ryypätä.

Nyt tar vi taan wattöfak-ketjua. Puoli tuntia pitäs kuluttaa, eikä millään malttais olla aloillaan.

monster-truck-smart-car.jpg

Dinho10: Hyvä idea, muttei viittis töissä.

Preijer: hyvin sanottu siellä takana. Koskas muuten meet inttiin? Voisin sillä aikaa rulata koko tätä ketjua :evil:. Oon aika varma, että musta tulis erinomainen wattöfakkaaja.

Ei oo kivaa, mulle tulee välillä ihme ihottuma täällä töissä. Varmaan jostain hiestä(ja muusta kiinteestä ulosteesta) johtuvaa.

edit. Ne sammuttelee valoja, mua pelottaa :(

Oottepas te hitaita. Lähen ihan justiinsa syömään jemmaamaani ruisleipää, jotta jaksan ajaa Mansesteriin!

Joo, nymmää lähen.

I'm frooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooont!!!
Olen etupuoli.

Back
Ylös Bottom