pahis_
Papa Eicke
16-kesästä kun sais;)
Hanki Isiliising-Bemari ja mee Hietsuun klo 22 jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
16-kesästä kun sais;)
Hanki Isiliising-Bemari ja mee Hietsuun klo 22 jälkeen.
Jossakin sivulla pissikset kerto mitä haluavat miehestään:D Aika vahvasti tuli esille auto ja se että ikää löytyy.
Jossakin sivulla pissikset kerto mitä haluavat miehestään:D Aika vahvasti tuli esille auto ja se että ikää löytyy.

Voitko suomentaa sen?Se on kulta (html=gold), ja user titlen suomennos ei ole vaikeasti arvattavissa. ;)
Voi jeesuksen perse miten voi olla ihmisellä tylsää! Taidan kohta repäistä ja... syödä tonnikalaa ja raejuustoa.
Score![]()
Varo! Tolle tielle on jääny monet...
Nyrkittämässä herraani. Dinho, come on. :DVoitko suomentaa sen?
Aaa.. Sää niiku lyöt sitä herraas turpaan?Nyrkittämässä herraani. Dinho, come on. :D
Niin vähän niinku mattopainia? Mitäs vyökokeessa täytyy tehdä?Tavallaan mun kämmen painii herran kanssa.
Voi hesus sentään! Surffailin äsken tv-kanavia ja satuin pysähtymään Subille. Joku wannabe Pussy Cat Dolls-kisa meneillään ja kylläpä oli yksi kilpailija niiiin kissa ettei mitään järkeä! :haart:
Aikamoista tuubaa tollaset ohjelmat mutta ei pystyny vaihtamaan kanavaakaan kun tuijotin vaan ruutua :haart: Ruokakin jäähtyi...:D
edit. Löytyi nimikin tytölle, Melissa Reyes
:haart:![]()
Ei mun tartte suorittaa simmossi, kun oon oman lajini mestari.Niin vähän niinku mattopainia? Mitäs vyökokeessa täytyy tehdä?