Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Pitäis uuteen kämppään nettiyhteys saada. Mistäköhän sais sellasen opiskelijabudjettiin sopivan, mutta silti toimivan nettiyhteyden? Asunto on Jyväskylässä.

Miksi muijat (jotka eivät treenaa vakavemmin) tekevät aina lähennyksiä?

Luulevat saavansa sen sisäreisissä heiluvan appelsiininkokoisen talipallon pois heiluttelemalla jalkojaan siinä. Paikallinen kiinteytys kunniaan!

Luulevat saavansa sen sisäreisissä heiluvan appelsiininkokoisen talipallon pois heiluttelemalla jalkojaan siinä. Paikallinen kiinteytys kunniaan!

Okei :D Enpä edes asiaa miettinyt tolta kantilta.

Miksi muijat (jotka eivät treenaa vakavemmin) tekevät aina lähennyksiä?

Olen myös huomannut että etenkin vastaaloittelijat suosivat laitteita jossa ei oikein voi tehdä väärin. Ihmiset haluaa että näyttää siltä että ne tietää mitä tekee jos valkkaa helppoja laitteita. Lähennykset loistavana esimerkkinä.

Liikkuuko Hirvet(ja muut tappavat kaverit) sateella? Entä ukkosen aikana? Tarkoitan tietenkin yö- ja hämäräaikaa. Mun oma vastaus tähän kysymykseen olis, että ei liiku, mutten minä mistään mitään tiijä!

Liikkuuko Hirvet(ja muut tappavat kaverit) sateella? Entä ukkosen aikana? Tarkoitan tietenkin yö- ja hämäräaikaa. Mun oma vastaus tähän kysymykseen olis, että ei liiku, mutten minä mistään mitään tiijä!
No mutta pitäähän niiden esim. syödä sateellakin, ja kiima-aikana ei kyllä mikään estä liikkumasta! Liikkuu ne. Ja voi olla että varsinkin ukkosen aikana, ainakin hevoset usein juoksevat laumana ympäri aitausta. On epäilty sen johtuvan siitä, ettei salama iskisi liikkuvaan kohteeseen, tai sitten ne vaan pelkää.

Juurikin sumuiset/sateiset aamu- ja iltahämärät ovat niitä otollisimpia aikoja ajella, mikäli haluat hirven tai poron somistamaan tuulilasiasi.:)

Se että hirvet ovat eläinmaailman salamurhaajia on jo vanhastaan kauan tiedetty tosiasia. Oletus, että "tappavat kaverit" eivät liikkuisi synkässä ja sateisessa hämärässä nimen omaan tekee niistä äärimmäisen vaarallisia. Kuten kaikki asiansa osaavat tappajat, hirvet ovat sopeutuneet käyttämään ympäristöään hyväkseen suorittaessaan murhanhimoisia retkiään ihmislajin keskuuteen. Ovelina eläiminä hirvet ryhtyivät jopa kasvattamaan kunnioitusta herättäviä sarvia sateensuojikseen, sillä sateenvarjoa ne käyttävät ainoastaan hämäysmielessä, tappaessaan (ks. kuva):

umbrellaGun.jpg

Useat selvittämättömät surmat ovat verenhimoisten hirvien käsialaa, tai pareminkin sorkka-alaa. Hirvet ovat periksiantamattomia tehtäviään suorittaessaan, ja yleensä hirven paljastuessa varsinaiseksi murhaajaksi onkin käynyt niin, että kamikazehirvi on samuraimaisesti uhrannut itsensä saadakseen tehtävänsä päätökseen (ks. kuvat):

HIRVI.jpg

06_liikturva2_06.jpg

Estääkseen ihmiskunnan kuolemisen sukupuuttoon, tai joutumisen hirviorjuutuksen ikeeseen, ihminen onkin vastannut taisteluhuutoon ja ryhtynyt puolustautumaan näitä metsän ovelia paholaisia vastaan (ks. kuva):

mehtastys1.jpg

Olkaa siis varuillanne.

480.gif

Saako Eu:n sisällä oleskella ja työskennellä vapaasti ilman lupia?
Täytyykö ilmoittaa jonnekkin,mikäli poistuu maasta n.1 vuodeksi Eu:n alueelle?

Onko siinä joku järkevä pointti, että noita "nopeusrajoitus päättyy" -liikennemerkkejä on ripoteltu väärälle puolelle tietä? (=vasemmalle) Muu kuin että on tarkoituksella vaikeutettu niiden huomaamista? Kaikki muut lienee oikealla(kin) puolella? Ne on varmaan laitettu huomaamattoman värisiksikin tahallaan?

Onko siinä joku järkevä pointti, että noita "nopeusrajoitus päättyy" -liikennemerkkejä on ripoteltu väärälle puolelle tietä? (=vasemmalle) Muu kuin että on tarkoituksella vaikeutettu niiden huomaamista? Kaikki muut lienee oikealla(kin) puolella? Ne on varmaan laitettu huomaamattoman värisiksikin tahallaan?

Kyseessä on totalitaristisen valtion kansalaisilleen tahallaan asettama sakkoansa, jonka avulla kerätään varoja (hirmuisen verotuksen lisäksi) kansanedustajien jatkuvasti kohoaviin palkkoihin.

^No mutta kun yleensä olen nähnyt noita merkkejä siten, että niiden jälkeen saa ajaa lujempaa, eli "uhri" ajaa vahingossa alinopeutta. Ei siitä saane helpolla sakkoja? Satasen alueen päättyessä on kyllä takuulla se kasikympin kyltti, ei mitään rajoituksen loppumiskylttejä.:D

Merkin idea on seuraava:
-valppaat kuljettajat huomaavat sen ja voivat näin ollen ajaa 80 km/h
-jos on niin puusilmä, ettei merkkiä huomaa, on parempi että jatkaa kuuttakymppiä

^No mutta kun yleensä olen nähnyt noita merkkejä siten, että niiden jälkeen saa ajaa lujempaa, eli "uhri" ajaa vahingossa alinopeutta. Ei siitä saane helpolla sakkoja? Satasen alueen päättyessä on kyllä takuulla se kasikympin kyltti, ei mitään rajoituksen loppumiskylttejä.:D

Äh, nyt mää ajattelin ton ihan väärin päin...

Kyseessä on siis totalitaristisen valtion salajuoni, jonka avulla vähennetään moottoriajoneuvoilla liikkuvien keskinopeutta, samoin kuin niiden saakelin kameratötsien. Tämän salajuonen taustalla on kansalaisiaan kuin pikkulapsia holhoava pirullinen hallitus, joka ryhtyy moiseen sellaisten naurettavien päämäärien, kuin liikenneturvallisuuden parantaminen, vuoksi.

Saako Eu:n sisällä oleskella ja työskennellä vapaasti ilman lupia?
Täytyykö ilmoittaa jonnekkin,mikäli poistuu maasta n.1 vuodeksi Eu:n alueelle?
riippuu paikasta. ainakin saksassa taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus että pitää käydä kaupungintalolla ilmottautumassa jos meinaa olla 3kk tai enemmän kaupungissa töissä. sitä en tiedä onko olemassa ees sanktioita moisen "unohtamisesta"

Back
Ylös Bottom