Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu mitä paskaa. Tuo skorppari kuningas kakkonen on ihan shaisseeee... mitä paskaaaaa!

Vitsi toi yks tummaihonen tyttö pelkää kissoi musakanaval, melkeen yhtäpaljo ku mä ampiaisia, oon varmaan maailman nopein ampiaisten pelästyjä... vissii hyvän näköstä ku teen matrix väistöliikkeitä bussipysäkillä.

Btw en oo koko keäsnä nähny varmaan yhtäkää mapparii mut nyt viikon niit on ollu ihan tajuttomasti.

Mua alko kiinnostaa, että millanen PV se oikeen oli, kun noin vitusti kulkee. Eräs toinen ahkera Chattaaja(IRCcaaja) huomasi ton sun vanhan viestin. Älä nyt hyvä mies stressaa :dance:

Wattöfak must go on!

:jahas:

2.4 koneella.
48 tuplat, nokat jne jne jne.
Olis ehkä mennyt kovempaakin mutta ei siinä selvinpäin uskalla kyydissä istua.
En stressaa, vituttaa vaan aina kun pitää kyseenalaistaa kaikki jos ei oo videota tai esittää jotai tutkimusta asiasta.

Kannattaa laittaa sytkäristä kaasua napaan ja liekkiä perään. :jahas:

Nimimerkki: Napakarvaton.

:jahas:

2.4 koneella.
48 tuplat, nokat jne jne jne.
Olis ehkä mennyt kovempaakin mutta ei siinä selvinpäin uskalla kyydissä istua.
En stressaa, vituttaa vaan aina kun pitää kyseenalaistaa kaikki jos ei oo videota tai esittää jotai tutkimusta asiasta.

Mitäs, puhuttekos Suzukista? pv? :)

Mitäs, puhuttekos Suzukista? pv? :)

volvo-444-1956.jpg

Nyt tais ryssä laittaa plutoniumia taivaalle ku taivas on ihan keltasena Helsingissä O.o

Se olin minä ku venyttelin rintoo tossa keittiön ovenkarmia vasten ja tunnustelin kiveksiäni.

Jotenka väärä hälytys, voit laskea sen kryptoniittinuijas!

Veiskö joku mut katselemaan taiteiden iltaa, ettei yksin tarvii mennä? :haart:

Back
Ylös Bottom