Hienoa! Seuraavalla kerralla sitten vaihdetaan rooleja. Roolileikit on aina parhaita.Joo, mä hoidan ne. No big deal. :D
e: jawhead! :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa! Seuraavalla kerralla sitten vaihdetaan rooleja. Roolileikit on aina parhaita.Joo, mä hoidan ne. No big deal. :D
Jos olisin galtsussa, liittyisin heti tuohon yhteisöön!
En mutta mulla on kaasumittari perseessä joka laskee out-going gas eli ulosmenevän kaasun määrän.
On, mutta yksi kysymys tähän väliin. Kumpi pukeutuu intiaaniksi ja kumpi nahkamotoristiksi?Hienoa! Seuraavalla kerralla sitten vaihdetaan rooleja. Roolileikit on aina parhaita.

Ihanaa.
Mä muuten laskin (tai siis yritin) ja tulin siihen tulokseen, että elin elämäni suuteluaktiivisinta aikaa lukion ykkösellä (triviatietoa alyssasta osa 1)
^ Toimii. Ainakin HanCOCK lähti rullaamaan "Buffering Video..." tilaan asti.
e: ihan lähti rullaamaan leffa. Kuvanlaatukin yllättää positiivisesti streamatuksi. Kiitos tästä, tiedänkin jo miten huominen työpäivä tulee sujumaan.
Stander: saanko pukeutua hämähäkkimieheksi?
Muistatko sä muka kaikki kännisäädötki? Mä en meinaan muista.. ihan mahoton lähteä laskemaan kun on seuraavana päivänä vaan kavereilta kuullu et oli jotain tsirpoi kainalos.
), mutta jos joku esim. sanoo että muistatko sen ja sen illan, muistan sitä kautta jos olen pussaillut jonkun kanssa ja kasvot joten kuten. Niin ja lopetin laskut kesken, koska meni hiukan sekaisin. Keskittymällä ihan kunnolla ja kirjoittamalla ylös muistaisin varmaan kaikki 
Aattelin jos pysyttäis Village Peoplessa, kun Reinzell ja Dinhokin leikkivät Tampereen suunnalla Batmania ja Robinia.Stander: saanko pukeutua hämähäkkimieheksi?
Taas odotan miittiä yhä enemmän. :wtf:eikä mulla ole niin pientä penistä.