Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mac ja linux-miesten ylimielinen ja vittumainen asenne jos jotain erehtyy kysymään. Ei ihmekään ettei kukaan niistä paskakäyttiksistä pidä kun harrastajakunta on täynnä pelkkiä paskaa haukanneita vittunaamoja.

Mac ja linux-miesten ylimielinen ja vittumainen asenne jos jotain erehtyy kysymään. Ei ihmekään ettei kukaan niistä paskakäyttiksistä pidä kun harrastajakunta on täynnä pelkkiä paskaa haukanneita vittunaamoja.

Mikä hiertää? Tässä nimittäin olis yksi avulias mäkkimies.

isä sairaalassa... :(

Freemani ilmeisesti ajo 1997-vuoden Nissan Maximalla, jostain jenkkisivulta olin lukevinani tollasta. Itseä vituttaa tolkuttoman kipeä olkapää ja jonkunasteinen migreeni. Ei oo enää normaalia päänsärkyä tää, ehkä 10 kertaa voimakkaampaa, on aika huono olo .

Tämä sama paska. Aina vaan paskaa niskaan. Eikö niitä hyviä uutisia joskus vois "postilaatikkoon kilahtaa"? Mikä tässä nyt niin vaikeeta on. Kaikki.

Same shit, different day

Viikonloppuna tuli oltua laivalla...
Isompi ryhmä äijiä.
Yöllä kaverilla 18v tyttö yläsängyssä.
Minä sen tytön äidin selässä toisessa yläsängyssä.
Nyt alkaa tulee morkkis. Ja alkaa selvii...

LOL joku postin kesäheikki rosvosi mun HTC Diamondin :hyvä:

Vituttaa siis ettei vaihtoa suoritettu?

Viikonloppuna tuli oltua laivalla...
Isompi ryhmä äijiä.

Mitäs tollasista nyt morkkista saamaan.. Toihan on ihan peliveto.;) Oisitte vaan kaveris kanssa vaihtanu läpsystä ja taas mennään..:whip:

Ottaa vähän päähän, kun just ollut 3 viikon tauko treeneistä ja jokainen tietää mitä käy kun sitten innostuu kyykkäämään...
Ei hitto, kun jalat on niiiiin jumissa.

Mun työnantaja kusetti multa satoja puntia tippejä. Vituttaa kun on itse niin naiivi, että olettaa että aikuiset ihmiset ei valehtelisi ihan päin naamaa. Ja nyt joutuu elämään koko helvetin kuukauden käytännössä ilman rahaa kun oli budjetoinut tuon summan etukäteen. :( Vuokran saa juuri ja juuri maksettua, mutta sähköyhtiölle pitää jo soittaa ja yrittää sopia, että saisi maksettua ensi kuussa. Englannin laissa on kiintoisa porsaanreikä, joka johtaa siihen ettei niitä voi edes haastaa oikeuteen mokomasta.
Sanoin tänään itseni irti, ja viimeisen kuukauden aikana varastan kaiken mikä lähtee ilman sorkkarautaa. :curs:. Haluaako kukaan ostaa halpoja lautasia, aterimia tai vajaita pulloja laatuviinoja?

Viimeksi muokattu:
Kurttuiset naiset ja läskimahaiset keski-ikäiset miehet, jotka ihan piruuttaan tekevät kaikkensa, että pyöräily Tampereen kevyen liikenteen väylillä ja erityisesti keskustassa olisi kielletty tai ainakin mahdollisimman vittumaista. :curs:

Kaupasta ehrami loppu. Ravintoympyräni romahtaa siivu siivulta.

joo kuka .ttu on syöny kaikki rahkat kaupoista?!?! kävin kahdessa kaupassa tänään, kummassakaan ei ollut Ehramia, toisesta oli sitten kaikki muutkin rahkat loppu, ni jäin ilman. raejuustolla männää.

Back
Ylös Bottom