Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Eli, yritin etsiä ja pahoittelen suuresti jos tämä ei ole ensimmäinen kyseistä asiaa käsittelevä threadi!!

Kenellä kokemuksia kyseisestä valmisteesta ja millätavoin oleellisesti eroaa muista kilpailijoistaan kreatiinialalla?
+ omat kokemukset tervetulleita.

Ps. Eräs kaverini tätä joskus hankki ja ikäväkseen huomasi että nesteen kertyminen oli aiheuttanut jauhoissa "tiivistymistä", toisinsanoen purkin sisältö oli kuin kivi.. saihan sitä sitten tehosekottimella biitteinä taas jauhoksi, mutta ei kuohkeana kyllä pysynyt, eli aika nopeasti jähmettyy aina uudestaan. Liikkeestä sanottiin että tämä on yleistä kun tavara kuljetetaan rapakon takaa, mutta silti ihmetyttää..

^liikkeestä myös sanottiin ettei tuo vaikuta tuotteen vaikutukseen milläänlailla mutten siittäkään tiedä varmuutta.

Juuh, tiiän että krea kerää nestettä.:)
Mut sitä en tienny et se kerää sitä noin uitusti ja se kerääntyny neste katoaa lähes kokonaan latausjakson loputtua.:confused:

Ei sen nesteen kuuluisikaan latauksen jälkeen hävitä. Miten olet ottanut creaa latauksen jälkeen?

Moro, en löytänyt vastausta aikaisemmista threadeista, että rasittaako kreatiini maksaa(kin)? Popsin tällä hetkellä erästä vahvaa lääkekuuria finnejä vastaan ja nyt vasta muistin, että se lääkekuuri vaikuttaa maksan toimintaan voimakkaasti, joten nyt ois selvitettävä, että rasittaako/hidastaako tuo krea maksaa/maksan toimintaa

Munuaisiahan se nesteen kerryttäminen enemmän tuppaa rasittamaan. Oikaiskoon joku, joka tietää, jos aivan kujalla olen. :)

Jeesausta alottelijalle ^^

Paha mennä mitään varmaan toimivuudesta näin pidemmän ajan jälkeen sanomaan. Nyt kuitenkin lähdetään perjantaina pariksi viikoksi reissuun. Eli tulee taukoa treenistä ja samalla kreatiinistakin. Ajattelin nyt kokeilla silleen, että pidän kreat poissa vielä ainakin 2-3 viikkoa reissun jälkeenkin ja alan sitten nappailemaan taas tuttuun tapaan palautusjuomassa. Sitten sen näkee kun päiväkirjaa kattoo, että mitkä ne hyödyt ovat.

Mitään tankkailuita en ala suorittamaan, en niitä vatsavaivoja itselleni halua.

Ostin itsekkin nyt ensimmäisen crea purkkini. Olisin enemmän kiinnostunut käyttämään tätä palkkareiden kanssa, enkä kuureina. Kuinka paljon laitat kreatiinia palkkareiden sekaa? Itse olen käyttänyt nyt jonkin aikaa muscle+:ssaa ja siinähän on hitunen jo kreatiinia, mutta kuinka paljon sen sekaan kannattaisi laittaa? Muscle+ kuuluisi "nauttia" ennen ja jälkeen reenin, molempiin satseihin myös kreatiinia vaiko vain yhteen?

Ugh, en tallentanut linkkiä ja ei ole aikaa etsiä sitä pitkään, joten kai se oli joku näistä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=48845
http://www.harjoittelu.net/kreatiini-mita-missa-milloin/a/19
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=47537&page=7
Kysyin myös lekurilta, että rasittaako krea maksaa. Lekuri tutki netistä, sanoi ettei siitä ainakaan ole kirjoitettu mitään, mutta netistä luin, että voi rasittaa maksaa, mutta munuaiset tietenkin rasittuvat enemmän..

Elikkäs aloittelin tuossa kreatiinia kokeilemaan ensimmäistä kertaa toissapäivänä, olen ottanut yhteensä nyt 6 reilua pikkulusikkaa sitä veden kanssa 1,5 päivän aikana. Kaikki meni hyvin kunnes viimeyönä tuli tarvetta niistää, niistämisen yhteydessä tulikin sitten verta. Noh, sain verenvuodon jotenkuten tyrehtymään ja menin nukkumaan. Herätessäni nenä alkoi jälleen vuotamaan verta ja nyt olenkin tässä.

Minulla tuo nenä oireilee melko harvoin jonka takia vedin johtopäätökset nyt tuohon kreatiiniin jota aloitin vastikään syömään. Luin kerran jostakin jenkkiforumeilta samasta aiheesta mutta sitä oltiin käsitelty melko suppeasti. Kaikenlisäksi olen nyt 1,5 litraa vettä kitannut eikä ole tarvetta edes käydä tuolla wc:n puolella joten tässä alkaa hieman pelätä munuaistensa puolesta. Kreatiinia on siis tullut about 30g otettua tänä aikana, pahimmillaan 40g-45g jos sitä nyt on lusikkaan sattunut liikaa, ei uskoisi näin vähästä mitään vielä tulevan, vai ? Nesteiden juonnistakin olen huolehtinut kyllä melko hyvin, ainakin se pari litraa per päivä. Ainoa ero eilisen ja tämän päivän kohdalla vain on se että tuolla vessan puolella sai ravata jo heti puolen litran jälkeen, nyt tänään taas ei tunnu missään tuo juonti.

Tarvitseekohan tässä nyt alkaa sairaalalle juoksemaan ? :jahas:

Tarvitseekohan tässä nyt alkaa sairaalalle juoksemaan ?
Tuskin.
Mutta joku asiasta tietävä voisi läväyttää linkin peliin jos löytää tai kertoa mitä tietää sillä nyt alkoi kiinostaa, lienee paskapuhetta?

Elikkäs aloittelin tuossa kreatiinia kokeilemaan ensimmäistä kertaa toissapäivänä, olen ottanut yhteensä nyt 6 reilua pikkulusikkaa sitä veden kanssa 1,5 päivän aikana. Kaikki meni hyvin kunnes viimeyönä tuli tarvetta niistää, niistämisen yhteydessä tulikin sitten verta. Noh, sain verenvuodon jotenkuten tyrehtymään ja menin nukkumaan. Herätessäni nenä alkoi jälleen vuotamaan verta ja nyt olenkin tässä.

Minulla tuo nenä oireilee melko harvoin jonka takia vedin johtopäätökset nyt tuohon kreatiiniin jota aloitin vastikään syömään. Luin kerran jostakin jenkkiforumeilta samasta aiheesta mutta sitä oltiin käsitelty melko suppeasti. Kaikenlisäksi olen nyt 1,5 litraa vettä kitannut eikä ole tarvetta edes käydä tuolla wc:n puolella joten tässä alkaa hieman pelätä munuaistensa puolesta. Kreatiinia on siis tullut about 30g otettua tänä aikana, pahimmillaan 40g-45g jos sitä nyt on lusikkaan sattunut liikaa, ei uskoisi näin vähästä mitään vielä tulevan, vai ? Nesteiden juonnistakin olen huolehtinut kyllä melko hyvin, ainakin se pari litraa per päivä. Ainoa ero eilisen ja tämän päivän kohdalla vain on se että tuolla vessan puolella sai ravata jo heti puolen litran jälkeen, nyt tänään taas ei tunnu missään tuo juonti.

Tarvitseekohan tässä nyt alkaa sairaalalle juoksemaan ? :jahas:

Ei nyt ihan heti tule mieleen mekanismia, jolla kreatiini voisi teoreettisesti aiheuttaa nenäverenvuotoa.
Eiköhän syynä liene ihan normaali limakalvojen kuivuminen.

Ja se neste menee kreatiinin kanssa lihaksiin, siksi se ei aina kuseta.

vettähän pitäisi normaalistikin juoda se vähintään 2l, ja kreatiinin käytön aikana enemmän.
eikös se kreatankkauksen määrä ollut joku 15-20g vuorokaudessa..

Jos tuo verenvuoto nyt sattuu edes kreatiinin syytä olemaan(jota en oikein usko),
niin saattaa johtua siitä, että paikat vähän kuivuneet liiallisen kreatiinin ja liian vähän nesteen takia.
mutta toisaalta mennyt vasta pari päivää, että tiedä sitten..:david:

edit: hidas

Ostin itsekkin nyt ensimmäisen crea purkkini. Olisin enemmän kiinnostunut käyttämään tätä palkkareiden kanssa, enkä kuureina. Kuinka paljon laitat kreatiinia palkkareiden sekaa? Itse olen käyttänyt nyt jonkin aikaa muscle+:ssaa ja siinähän on hitunen jo kreatiinia, mutta kuinka paljon sen sekaan kannattaisi laittaa? Muscle+ kuuluisi "nauttia" ennen ja jälkeen reenin, molempiin satseihin myös kreatiinia vaiko vain yhteen?

lainaamasi postaus on vuodelta 2005..
treenin jälkeen joku 5-10g

Jooh munuaiset näyttäisivät olevan ihan kunnossa taas, luultavasti kävi juuri noin kuin arvelitte. Pisti vain vähän tuo nenäverenvuoto ajattelemaan kun kuullut juttua että noin käy juuri ennen "kidney failurea". :lol2:

Jos nyt ei sitten kuitenkaan, kuuri jatkuu tänään. :david:

Back
Ylös Bottom