Onko siitä haittaa jos pesee värjätyille hiuksille tarkoitetulla shampoolla ei-värjätyt hiukset?
Mitä haittaa siitä voisi olla?
Mistä tulee sanonta "pidä tunkkis"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko siitä haittaa jos pesee värjätyille hiuksille tarkoitetulla shampoolla ei-värjätyt hiukset?
Muistaakseni 5 sekuntia saa levätä toistojen välillä. Viisaammat korjatkoon, jos menee mettään.Saako sotilaspenkkipunnerruskisassa levätä toistojen välillä? Katellu noita videoita niin kaverit pitävät vain yhden tai ei yhtään pysäytystä ylhäällä, mikä on aika raskasta imo. Pysäytyksien kanssahan tuo on helppoa kauraa, jos tekis esim. 5x seteissä.
viisaat kertokaa mikä ero on firman myyntijohtajalla ja myyntipäälliköllä. ja ottaakohan ne sen vittuiluna jos käyn kysymässä?
Riippuu varmaan firmasta mitä eroa noilla on, mutta yleensä organisaatiokaaviossa johtaja on päällikköä ylemmällä tasolla.
viisaat kertokaa mikä ero on firman myyntijohtajalla ja myyntipäälliköllä. ja ottaakohan ne sen vittuiluna jos käyn kysymässä?
Johtajia yksi, päälliköitä montaviisaat kertokaa mikä ero on firman myyntijohtajalla ja myyntipäälliköllä. ja ottaakohan ne sen vittuiluna jos käyn kysymässä?
Myyntijohtaja päättää yleensä myös markkinoinnista ja on firmassa ihan TOP5 jannu. Myyntipäällikkö nyt on lähinnä vain myyntitiimin pomo ja joutuu usein itsekin tekemään myyntiä.
Johtajia yksi, päälliköitä monta
Sen rullan pitäisi lukittua kun nyppäsee "terävästi/lyhyesti" siitä letkusta. Tosin useimmilla asemilla sen lukkoon yrittäminen on täysin toivotonta.
Koska tämä on tyhmien kysymysten kerho ja olin muotoillut kysymyksen kieltämättä hieman epäselvästi en ota itseeni siitä ylempänä olleesta vastauksesta jossa kerrottiin kuinka letku liitetään venttiiliin :DJohtajia yksi? Toimitusjohtajia on yksi.
Onko R1, R3 tai R4 alueitten dvd-elokuvissa ikinä suomalaisia tekstejä?
Eikös me olla R2? Ainakin kaikki levyt mitä kaupasta olen ostanut on R2:sia.Me ollaan R1-alueella, eli näillä levyillä saattaa olla. Riippuu aikalailla siitä mistä niitä hommaa.
Tiedät kai että tarvitset aluekoodivapaan soittimen, jotta voit pyörittää noita kaikkia.
Me ollaan R1-alueella, eli näillä levyillä saattaa olla. Riippuu aikalailla siitä mistä niitä hommaa.
Siis joo, aivopieru. Eli ollaan tosiaan R2-alueella. Väitän ettet saa suomitekstein muiden alueiden levyjä.Eikös me olla R2? Ainakin kaikki levyt mitä kaupasta olen ostanut on R2:sia.
Kysyin tätä ihan sen takia, kun olen hankkimassa uutta DVD-soitinta niin kannattaako ostaa aluevapaa soitin, jos vaikka noita toisella koodilla varustettuja leffoja saisi myös suomiteksteillä.
Monilla ausseissa myytävillä, eli R4 lätyillä on suomitekstit.