Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu! Takareisi ei kestä sjmv

Vitun boreout. Puolitoista päivää pitäs tätä paskaa jaksaa.
Vitun auton ilmastointi,kaikki putket vuotaa ja korjaus maksaa 500€,koulu alkaa kk päästä, millä rahalla sitten ryypätään kun puolet säästöistä on jumalauta autossa kiinni?kellään tarjolla turunseudulla pimeitä hommia?

Raahautua julkisilla kulkuvälineillä +60km matka töihin - takaisin ja matka kestää 2-3h. Täällä sitten istutaan turhan panttina, kun on niin perkeleen hiljasta kesälomilla. :(

Työkaveri väittää kivenkovaan, että naisia vituttaa töissä enemmän koska naiset stressaa työasioita miehiä enemmän.
En tiedä väitteen paikkansapitävyyttä, mutta itseni kohdalla taisi mennä nappiin :D

Jep, kyllähän tuntuu paikkansa pitävän. Itellä ainakin pientä pätemisentarvetta tuntus vielä olevan kun miesvaltaisella alalla ja ajoittain esimiesasemassa työskentelen...

Työkaveri väittää kivenkovaan, että naisia vituttaa töissä enemmän koska naiset stressaa työasioita miehiä enemmän.
En tiedä väitteen paikkansapitävyyttä, mutta itseni kohdalla taisi mennä nappiin :D

Jep, kyllähän tuntuu paikkansa pitävän. Itellä ainakin pientä pätemisentarvetta tuntus vielä olevan kun miesvaltaisella alalla ja ajoittain esimiesasemassa työskentelen...

Milloin olette viimeksi kuullut, että joku asiakas huutaa miespuoliselle työntekijälle? Tai pomo? Pakko ottaa enemmän stressiä, jos tulee helpommin paskaa niskaan pienestäkin virheestä. Eikä sitä "harmitonta huulenheittoa" sun muuta tytöttelyä tarvitse pitkään kuunnella kun huomaa, että kyse ei ollutkaan ihan puhtaasta huumorista.

Meillä on naispuolinen tuotantopäällikkö, joka ei ole kertaakaan mulle huutanut, muille senkin edestä :D Miespuolinen työnjohtajakin kävi kehumassa, että naiset ne kyllä oppii nämä tämän tason hommat paremmin kuin miehet (joutunut nyt paria tyyppiä näihin hommiin viime aikoina kouluttamaan ja minä niistä yksi). Asiakkaista en osaa sanoa mitään, kun olen tuotannonpuolen hommissa ja lähinnä tulee sitten itse sinne soiteltua, kun tilanne näyttää pahalta ja joutuu kiskomaan tietoja joita kukaan muu ei ole onnistunut sieltä saamaan :jahas:... Välillä jotkut duunaripojista ei tykkää siitä että pikkutyttönen tulee komentelemaan, mutta siitä kyllä selviää, kun samaa ikäluokkaa suurinosa kuitenkin on.

Lopputulos on siis, että omassa korvien välissä se vika on.

Lopputulos on siis, että omassa korvien välissä se vika on.

Tää on kyllä totta. Useimmilla se stressi tuntuu tulevan siitä mokaamisen pelosta, mistä johtuu myös oma-aloitteisuuden puute. Minä en tosin stressaa, kun olen vitun hyvä ja muuten on ihan sama. Todennäköisesti tilanne on myös aloittain hyvinkin eri.

Tämä.
Meillä on aika hiton pieni osuus naisia. Kilahdan ihan vitusti jos joku heittää juttua tyyliin "nainen hiljaa", oli kuinka läpällä tahansa.. :jahas:
Muutenkin jatkuvasti se fiilis, ettei kukaan ota vakavasti.

Mulla ei oo sellaista fiilistä, ehkä tuntuu että vähän liikaakin luottavat mun kykyihin (no ok, oma vika kun osaan niin hyvin näytellä pätevää :D ).

Meillä duunissa 99 % duunareista miehiä, suurin osa esimiesasemassa olevista naisia ja muista toimihenkilöistä n. puolet.

Kaikki threadit on niin suuria, virallisia ja mössönmöö....

Voi muna muna! Olin kaverin kans pelaamassa tennistä ja yht'äkkiä muljahti nilkka ja kaatusin kentälle. Kiva nyrjähdys/revähdys siitä sitten ilmeisesti tuli. Aluksi oli niin kipee, ettei meinannut pystyä kävelemään, mutta hetken huilailun jälkeen oli sellaisessa puolittaisessa pelikunnossa ja matsi lätkittiin loppuun.

Nyt paluumatkalla alkoikin jomottamaan helkutisti jalkaa ja tällainen jälkikipu iskee. Jos tää on nyt revähtänyt, niin siirtyy punttipäiväkin huomiselta:curs:

Voi muna muna! Olin kaverin kans pelaamassa tennistä ja yht'äkkiä muljahti nilkka ja kaatusin kentälle. Kiva nyrjähdys/revähdys siitä sitten ilmeisesti tuli. Aluksi oli niin kipee, ettei meinannut pystyä kävelemään, mutta hetken huilailun jälkeen oli sellaisessa puolittaisessa pelikunnossa ja matsi lätkittiin loppuun.

Nyt paluumatkalla alkoikin jomottamaan helkutisti jalkaa ja tällainen jälkikipu iskee. Jos tää on nyt revähtänyt, niin siirtyy punttipäiväkin huomiselta:curs:

Varmaan nivelsiteet..

:Dkoira söi tohvelit

(syöjä olin oikesti minä ja syötävä oli mutteri)

ja kaikki foorumit ois varmaan paljo köyhempiä jos eka ajateltas ja sitten ilmastas itseään

ja asiaan!
ottaa pattiin kun nyt tekis mieli lähtee pyörä lenkille mutta site en ehkä palaudu huomista salia varten koska kävin tänää jo 10km juoksee
(ja aika moni muukin asia mutten jaksa kertoo)
(muuta kun että koira söi tohvelit:lol2:)

jos pystyit vielä pelaamaan nii ei kai sitten kovin pitkään pitäs olla kipee (ehkä toivottavasti)
kaveri kaatu pyörällä ja polvi tai joku väänty ja ollu melekein koko kesä paketissa , minua potuttais nii että melkein kuolisin

Ol ihan vitun rankka päivä töissä.. Kaivoin koko päivän ojaa sähkökaapelii varten ja onneks ei ollu kiviä ku ihan perkeleesti.. Selkätreenit kusas töiden takia.. Ja sama paska jatkuu huomenna.. :curs:

Back
Ylös Bottom