Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mausteista puheen ollen, joku luokkakaveri toi yhtenä päivänä kaikille halukkaille maistiaiset, olisikohan ollut 5. luokka meneillään. Toiset juoksi heti kraanalle hakemaan vettä suuhun, kun poltti (ei tietenkään mitään järkeä, polte vain leviää), mutta mä en kyllä huomannut siinä yhtään mitään ihmeellistä. Tiedä sitten, vaikka ois syöttänyt mulle jotain ihan muuta, kuin oli tarkoitus... :rolleyes:

Äskenku menin hakemaan kuppia ja lusikkaa keittiöstä jäätelänhakua varten niin AAAH, mikä vastustamaton tuoksu tulikaan kissanruokakupista! Oli pakko kattoa oikeen mitä kuivamuonaa kaapissa olikaan kissoille ostettu, KITEKAT:tia ja häränliha, lammas ainakin makuina siinä. No lusikka kouraan ja maistamaan, EI HULLUMPAA.
Mitenkähän on, onko nuissa nuo ravintoarvot kohillaan, eli periaatteessa olisikos hyväkin aamupala jos noita vähän sekottas maidon kaa vaikka myslin sekaan?
Kyllähän länsimaisessa kalliissa lemmikinruuassa varmaan kaikki on kohdallaan... ?

Tosin kuulostaa joku Kitekat-mysliyhdistelmäkin aika eksoottiselta näin äkkinäisesti mietittynä.

Mausteista puheenollen, yllättävän tymäkkiä sipsejä nuo Blairsin Habanero taffelit. No mutta tämäpä vasta kiinnostava tieto.

Kyllähän länsimaisessa kalliissa lemmikinruuassa varmaan kaikki on kohdallaan... ?

kyllä varmaan onkin, mutta raakaa lihaa sisältävät.
ei kissat luonnossakaan ruokiaan paista, niiden elimistö toimii raaán lihan kanssa.:arvi:

kyllä varmaan onkin, mutta raakaa lihaa sisältävät.
ei kissat luonnossakaan ruokiaan paista, niiden elimistö toimii raaán lihan kanssa.:arvi:
Joo, tämä tarpeellinen lisäys toki puutteena(?) mainittakoon katinmuonansyöntihaluisille bodareille.

Kuinka kauan kesti ennenkun tuli normaali olo? :D

Mulla meni joku 30-40 minsaa. Mut soittelin tossa kaverille, niin molemmilla on vasta nyt vatsa ihan jumissa, jonkun 3 tunnin jälkeen. Kivisteli tossa ihan kivasti vieläkin. Katselin muita videoita niin repesin kyllä kun bongasin yhden toisen videon kommenteista otteen:

"The praticles in the milk, attach themselves to the spicy particles and take them down to the stomach. so that's just moving the problem to your asshole pretty much :D"

Chili tunnetusti polttaa kaksi kertaa ;D

Hmm mulla olisi vielä yksi korkkaamaton DaBomb, jos jotain kiinnostaa niin voisin myydä kun nössöttelen mielummin loivemmilla aineilla. Oikeastaan aika käyttökelvottomia nuo ekstraktit muutenkin kurmeekokkauksiin, ei ole oikeastaan persoonallista makua yhtään vs. powderit tai vaikka slaissatut habikset jne.

Hmm mulla olisi korkkaamaton DaBomb, jos jotain kiinnostaa niin voisin myydä kun nössöttelen mielummin loivemmilla aineilla. Oikeastaan aika käyttökelvottomia nuo ekstraktit muutenkin kurmeekokkauksiin, ei ole oikeastaan makua yhtään vs. powderit tai vaikka slaissatut habikset.

Jep, niinku todettiin videol, niin pahan makuista. Syötiin perus kotichiliä ennen tuota ja maistui miellyttävältä, tuliselta paprikalta.

Mitä nuo luvut oikein meinaa ??:wtf: siis tuo 1,500, 000

Mitä nuo luvut oikein meinaa ??:wtf: siis tuo 1,500, 000

Kun sitä chiliä laimennetaan (näytettä yms) , niin tuo on se määrä kuinka monta kertaa sitä pitää laimentaa vedellä, ettei se enää maistu siinä tjsp.

esim muita:

scoville

100,000–350,000 Habanero chili,[13] Scotch Bonnet Pepper [13]
2,500–8,000 Jalapeño Pepper, Guajillo pepper

http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville

ohoh, kiitti tiedosta:D todellakin tujua evästä näyttäs olevan.

Joo Scoville kertoo periaatteessa kuinka paljon siinä on kapsasiinia eli sitä tulisuutta aiheuttavaa kemiallista ainetta. Puhdas kapsasiini on 15 000 000 - 16 000 000 Scovillen yksikköä.

EDIT: Katoitko Termis muuten ton videon missä toi yks kaveri vetää teelusikallisen tota samaa soosia lärviin? Ja sit Part 2 "In the hospital" :D

Elasto, joo katoin :D

Naurettiinki kyl, et tällanen pari tippaa on aika aloittelijoiden touhua. Itse en ole ennen tätä tabascoa vahvempaa maistanut :D

Mutta ei luoja kyllä , onneksi ei yllytetty ottamaan suurempaa määrää.

Joo mulla tulisin oli se Da Bombin "Beyond Insanity" mikä on vaan 500 000 scovillea ja seki tuntu aika tujulta. :D Toi Final Answer taitaa olla Da Bombin kaikista tiukin soosi.

Back
Ylös Bottom