Deleted member 43228
Puljulla on sit myymäläkin Vantaalla Tikkurilassa, pääsee ihan livenä katteleen :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No höh, mää heitin ruokaan vaan "Tabaskon" habaneroo jossa on se 200 000 :(
Toi on aika kova kyllä. Itse oon maistanu sellasta 500 000 scovillen Da Bomb soosia yhden tipan ja tuli kaikki nesteet lärvistä ulos.Tuli sitten maistettua 1.5 miljoonan scouvillen chilikastiketta. Oli kyllä mielenkiintoinen ja tulinen kokemus ja kolme tuntia sitten syötynä, muutama pisara, niin vatsaan kivistää. Ensi tunteet toki oli helvetin tuskaiset suussa, missään asennossa ei ollut hyvä olla. Nyt tosiaan on aika voimakas vatsapolte ...
Ihan hyvä video tuli ! :D
Mitä kastiketta se oli?
Juu tota 200 K saa heittää kastikkeeseenkin aika hyvin että se alkaa polttaan suussa.Voin sanoa, että ensin maistettiin 100 K:n chilikastiketta ja se oli jo polttava kokemus. Kun kehiin tuli se 1.5 miljoonaa, niin koko sen 30-40 minuuttia suussa tuntui 10 kertaa pahemmalta kuin pahimmillaan se sadan tonnin.
Tosin Orange Habanero kuoli keväällä, kun annoin liikaa aurinkoo kerralla. Vielä onneksi 5 lajiketta jäljellä. Kannattaa koittaa kasvatusta, mukavaa puuhaa ja saa ruokiin tuorettakin tulisuutta sekä voi viedä aina tuliaisiksi vaikka pippaloihin vähän chiliä ja naureskella, kun porukka kännissä menee maistaan :hyvä:Juu kyllä sopan saa tehtyä! Ens viikon perjantaina kohti Kilpisjärveä ja sieltä helikopterilla kalaan. Jalat jo tutisee odotellen reissua. Edessä vaan joku 1200km autossa istumistasain 8 haukee tänää suurin oli3,8kg et ihan hyvä kalasoppa noil vissiin väsätään, kessulla kalastelin jos joku paikan tietää..

Edessä vaan joku 1200km autossa istumista![]()
Juu kyllä sopan saa tehtyä! Ens viikon perjantaina kohti Kilpisjärveä ja sieltä helikopterilla kalaan. Jalat jo tutisee odotellen reissua. Edessä vaan joku 1200km autossa istumista![]()
Juu vielä kun säät sallisi. On kyllä tullut käytyä oikeestaan nappulasta asti lapissa joka kesä ja talvi.aika helvetin makee reissu sulla tulos, mulla tulis jo pissat puntista ulos jos helikopteriin astuisin, ois se niin mahtavaa!