Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fuhrer, liity kerhoon. Mäkään en ole saanut tänään mitään järkevää tehdyksi. Kohta puolin vois lähteä lenkille ja burpeetä testailees. On niin kehno ilmakin...

Fuhrer, liity kerhoon. Mäkään en ole saanut tänään mitään järkevää tehdyksi. Kohta puolin vois lähteä lenkille ja burpeetä testailees. On niin kehno ilmakin...

Saatte jo kolmannen jäsenen, en ole kyllä sanuut mitään aikaan ku vasta heräsinkin :D mutta tylsä päivä edessä luultavasti :itku:

Olipas reissu taas, kohta vois ruveta unille kun on niin sekava ja väsyny olo... Graafeni löi itsensä läpi kyllä tällä reissulla!

Olipas reissu taas, kohta vois ruveta unille kun on niin sekava ja väsyny olo... Graafeni löi itsensä läpi kyllä tällä reissulla!

Tais olla villi ilta? :D :D :D

kato Alyssä, miten viikonloppu meni? saitko sä?

Rauhallisesti, pikkusiskon kanssa lähinnä hengailin ja muutenkin perheen parissa :) En saanu :( En oo saanut... ööh... johonkin 1½ kuukauteen!! alkaa mennä hermot.

e. mites itselläsi?

sun pikkusiskot on muuten mun omaisuutta jos muistat.. :D
Tässähän tämä, ihan perseestä ku ei saanu naista.
Tänään on kyllä vielä mahdollista yrittää. Meinaatko lähtee hakee kunnolla melaa tänään?

on vittu kyl sen verran hyvin filmi poikki eilisestä että moro..

sun pikkusiskot on muuten mun omaisuutta jos muistat.. :D
Tässähän tämä, ihan perseestä ku ei saanu naista.
Tänään on kyllä vielä mahdollista yrittää. Meinaatko lähtee hakee kunnolla melaa tänään?

Ainiin joo ku myin ne sulle :D
En mä mihinkään tänään lähde, mul on edelleenkin tää jalka paketissa. Huomenna saan tietää miten kauan vielä, eli toisin sanoen saan tietää miten kauan menee ennen kuin saan melaa :D

:kuola: Sä voisit julkasta ittestäs pari alastonkuvaa mun mielestä. jalka paketissa tai ilman.
Onnistuisko?

Anna mä mietin hetken...........

Ei. Sori :(
Mun reidet on jo ollu esillä, paljastelut jääköön siihen :D

onko mulla vittu ollut eilen nainen? joku uus numero tullu puhelimeen.. .. "arja".. yleensä en paljon noita tallentele

Back
Ylös Bottom