Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ny ei väsytä prkl.

Mulla on muuten tässä ketjussa 777 viestiä, LOL.

Nyt siis 778.

Ny ei väsytä prkl.

Mulla on muuten tässä ketjussa 777 viestiä, LOL.

Nyt siis 778.

Kuuluis ehkä tonne tyhmien kysymysten kerhoon, mut:

mistä tommosenkin näkee?

Kuuluis ehkä tonne tyhmien kysymysten kerhoon, mut:

mistä tommosenkin näkee?
Laskin ihan ite tietty. :confused:

No ei... :D Ketjun vieressä "Replies"-sarakkeessa se replyjen lukumäärä on linkki jota painamalla aukeaa "Who posted"-lista.

edit: Oon ehkä vähän hidas, mut elasto on keijo.

Ah, Danke poijjaat ;)

Tyhmien kysymysten äiti: mihin nimimerkki shiba on kadonnut? Wanhoina hyvinä aikoina kirjoitteli paljonkin tähän ketjuun, mutta on sittemmin kadonnut sanaakaan sanomatta... :eek:

Nii minkä?!?! :eek:
En mäkään tiedä tarkkaan mutta tarina kertoo, että toi olis jotain parempaa ku internet... Ajattele!

On siis varmaan aika mahtavaa omistaa tollanen, mutta kun en tiedä mistä niitä saa. :rolleyes:

Ja nyt sinne nukkumaan!

No ei tule uni ei. Ollaan sitten huomenna pihalla. Ostin karkkia Turkista jonka mainostettiin olevan sokeritonta. Pakkauksen perusteella olen kuitenkin juuri syönyt sokerista valmistettuja karkkeja. Olettaen että seker, s:n alla koukero, tarkoittaa sokeria. Mainio iltapala, hyvä minä! Taidan lähteä aamu-uinnille jahka stadikka aukeaa.

Tais viimeisetkin yökukkujat kaatua...

Kaadun yövuoron jälkeen klo 06...

Jjep, Samma här :zzzz: Ja nukun niinku en olis ikinä nukkunu.

EDIT: eli johonkin yhteentoista :lol2:

Back
Ylös Bottom