Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vittu oon taas vielä aamulla kännissä.. Rahaa ei onneks menny yhtä paljon ku eilen mutta jumalauta! En muista taaskaan mitään, aloittelut kaverilla muistan ja sitten ei mitän hajua, baarissa on kuitenkin kuulemma oltu..

Tämän vuoden baarikiintiö on nyt täytetty, eli kaksi kertaa baarissa. Siinäkin on yksi kertaa liikaa. Rupesi eilen jo puuduttamaan. Yllättävän hyvä olotila, vaikka stadikalle salakuljettamani brandypullon tyhjentämisen jälkeen luulin laulavani paremmin kuin Dickinson. Petollista lantrata hyvää väkijuomaa johonkin kolaan. Melko haposta sanoisin.

itestäänkö täällä Pakkis-pubissa joutuu bissee kiskoon:eek::kippis1:

eikö tän threadin parempi nimi ois Pakkis-pubi...? :kippis1:

Kaiketi sitä pitää tässä kauppaan hiipiä sen mäyränperkeleen perään. Ihan vaan noin varoiksi, kuitenkin iskee kaljanhimo illan mittaa ;)

Ja siitä se sitten lähti :kippis1:

Kiitti, hetken jo teki mieli lähteä taas radalle, mutta tuo ruikutus vei kyllä kännihalut. Kaukana kännibiisistä...

Vittu, uhitteluista huolimatta meinaa silti mennä kaljan puolelle. Noh, vasta kolmas menossa, eli toistaiseksi vielä vain "parilla":D

Taas "vaihteeksi" kalsarikännit...
Rok.

Tuli tässä viime viikonloppu (perjantai-maanantai) otettua 4 päivää putkeen aika reippaastikkin ku oli yks vanha kaveri käymässä, olin kyllä ihmeissäni kun krapulaa ei kuulunu missään vaiheessa! Aattelin että jos oon sen verran tuubassa ollu viel aina päivälläki, ja sitku illal taas ei ehtiny.. Mutta loppuviikostakin kun vielä sitä odottelin niin tulin siihen tuloksee et oonko mä kasvanu ulos krapulasta!! Onko kokeneemmil juopoil kokemusta tällasest? Tosin tuli aika hyvin syötyykin aina öisi, ku satuttii pääsee parii ravintolaa viel illal jossa sit kisko jotaan muutaki ku paukkui.

Tuli tässä viime viikonloppu (perjantai-maanantai) otettua 4 päivää putkeen aika reippaastikkin ku oli yks vanha kaveri käymässä, olin kyllä ihmeissäni kun krapulaa ei kuulunu missään vaiheessa! Aattelin että jos oon sen verran tuubassa ollu viel aina päivälläki, ja sitku illal taas ei ehtiny.. Mutta loppuviikostakin kun vielä sitä odottelin niin tulin siihen tuloksee et oonko mä kasvanu ulos krapulasta!! Onko kokeneemmil juopoil kokemusta tällasest? Tosin tuli aika hyvin syötyykin aina öisi, ku satuttii pääsee parii ravintolaa viel illal jossa sit kisko jotaan muutaki ku paukkui.

Noh odotahan kunhan tulee vähän ikää lisää. Krapulat vaan pahenee vuosien myötä :D

Näin ainakin itsellä ja monella kaverilla on samanlaisia kokemuksia. Nykyään tuntuu että jo sixarin imaiseminen heikentää unen laatua niin kovasti ja aiheuttaa nestehukkaa sen verran että seuraavana päivänä on melko uupunut olo eikä oikein jaksaisi tehdä mitään. Toisaalta mitään äärettömiä darroja ei ole kovin usein. Tyyliin että pitäisi käydä juttelemassa wc-pöntölle vielä iltapäivälläkin...Lähinnä vaan väsyttää kovasti eikä minkäänlainen älyllinen toiminta onnistu. Ja hirvittävä nestehukka toki vie voimat. Ja tätä oloa kestää usein kaksi päivää vaikka joisi vaan yhtenä iltana.

Otetaanpa lisää Tullamorea ja murehditaan rapua sitten huomenna :kippis1:

Back
Ylös Bottom