Mitä ihmettä sä sillä koneella teet? Itsellä 2gigaa, enkä tuskaile ikinä ja olen sentään hullu pelaamaan.Eihän tuo giga riitä alkuunkaan... Upgradea nyt heti. Itsekin tuskailen välillä 4 gigan kanssa :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ihmettä sä sillä koneella teet? Itsellä 2gigaa, enkä tuskaile ikinä ja olen sentään hullu pelaamaan.Eihän tuo giga riitä alkuunkaan... Upgradea nyt heti. Itsekin tuskailen välillä 4 gigan kanssa :lol2:
Mitä ihmettä sä sillä koneella teet? Itsellä 2gigaa, enkä tuskaile ikinä ja olen sentään hullu pelaamaan.
32bittinen xp ei ees pysty käyttään 4 gigaa.
32bit tukee vaa 4g ja siitä vie näyttikset sun muut osat jonki verra, mut oikeest jos pystyy enemmi ni kerro, vois sit taas oppia lisääItse asias XP pystyy käyttämään 4gigaa, mutta se ei vaan näy käyttäjälle ilman kikkoja ;)

Itse asias XP pystyy käyttämään 4gigaa, mutta se ei vaan näy käyttäjälle ilman kikkoja ;)
3 g xp:lle normaalikäyttöön ja giga puhtaasti tiettyjen raskailden ohjelmien käyttöön.
Kotikoneissa on kuitenkin lähes poikkeuksetta 4 g jaettu niin, että 1 g näytönohjaimelle ja 3 g muille.
Tää on tullu joskus puheeks kahvipöydässä ja tästä on väännetty kättä töissä jos jokunenkin kerta ilman että selvään tulokseen oltaisiin päästy 
(pakko jankata vielä :D)edit: mutta siis pointtinaha oli että ei se 1giga mihinkään häviä(pakko jankata vielä :D)
Onko muille käynyt uuden Windows XP-päivityksen kanssa niin että päivityksen jälkeen nettiyhteys ei toimi?!
ZoneAlarm käytössä?
Tyhjennnä välimuisti.Ääääh... mikä tässä mättää: Firefox 3.0 ei näytä maps.google.com:ssa karttaa, siinä lukee vain "Loading..."
Samaan aikaan IE kyllä kartan näyttää.
Java on (1.6.0_07) ja enabled tuolla FF:ssä...
No nyt toimii, kiitti !Tyhjennnä välimuisti.
http://www.ikea.com/ms/en_GB/rooms_ideas/splashplanners.htmlSuositelkaas jotain hyviä tietokoneelle olevia 3D-sisustus/suunnitteluohjelmia, millä voisi hahmotella erilaisia sisustus vaihtoehtoja.