Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitman kuulostaa hyvälle. Pitänytkin katsoa se jo, mutta unohtunut kokonaan. Vois suoraan töllätä parikin leffaa, aurinkokin sammu :(

Hitman-leffa on ihan paska jos vertaa peleihin.
No on se muutenkin.

Eikä ole, todellakaan. Se kuka sanoo sitä paskaksi on vajaaälyinen hintti. Mutta toisaalta, sellaiset vajaaälyiset hinttien mielipiteet sopivatkin tähän WTF-ketjuun kuin nyrkki suuhun.

Haluan kuulla vielä että "Unelmien Sielunmessu" tai jokin muu tekotaiteellinen paska se vasta hyvä leffa onkin... Kruunaisi tissiposkien sunnuntain...

:rolleyes:

Sanokaa joku hyvä leffa mikä kannattas zekata? Tylsänä sunnuntaina.
Niin ja iltaa!

Brokeback Mountain :rolleyes:

Se on oikeesti mun mielestä hyvä. Saa aina itkemään :(

pretty_woman.jpg

:jahas:

Haluan kuulla vielä että "Unelmien Sielunmessu" tai jokin muu tekotaiteellinen paska se vasta hyvä leffa onkin... Kruunaisi tissiposkien sunnuntain...

:rolleyes:

No se se vasta paska onkin, meinasin nukahtaa kesken leffan. :zzzz:

Hitman on kyllä jees B-luokan toimintaleffaksi ja ihan viihdyttävä, on niitä kieltämättä paskempiakin. Mutta mitenkään erityisen hyväksi en lähtisi kuitenkaan sanomaan.

Shoot 'Em Up on yksi helvetin kova äksönpätkä, kannattaa tsekata: http://www.imdb.com/title/tt0465602/

Oih, Pretty Woman! Se on niin ihana, Julia Roberts :haart:

Niin tää on se missä homoillaan? Niiltä osin se voisi mua kiinnostaakin :evil:

Joo :rolleyes: Mut ei siinä mitenkään hirveästi ole mitään yyberhomokohtauksia.

"I'm not like you. I can't make it on a couple of high-altitude fucks every fuckin four years! I wish I knew how to quit you"

Kyllä mä Hitmanille :3: antaisin, kun Kurylenkon Olgalla vilahtaa tissit pariin otteeseen. Ja kävin kattoos leffan ensi-illassa, kun olin niin malttamaton vekkuli.

Hitman on just hyvä pätkä. Huonoin kohta oli se ku se loppu :(

No niipä. Mut ei kaikki sitä vaan tajuu. Kaikki ei yllä MEIDÄN tasolle. Mut se on elämää, kaikki ei voi olla parhaita, joidenkin tarvii hävitä et muut voi voittaa.

:evil:

MissEvilEve on kyllä varmasti unelmien nainen. Hänelle kelpaavat miesten makuun sopivat toimintaleffat ja hc-jynkky. Myöskään threesome ei ole luvusta poissuljettu, kun aletaan sänkypuuhia suunnittelemaan.

totta, mut jos kaikki ois ku me ni ei kenessäkään ois mitään ihmeellistä.

Mikä on sun mielest leffan paras kohta?

^Ja siksi pitää voittaa kun se on verissä.. Ja raha ja maine ja maat ja valtakunnatki motivoi vähän.

MissEvilEve on kyllä varmasti unelmien nainen. Hänelle kelpaavat miesten makuun sopivat toimintaleffat ja hc-jynkky. Myöskään threesome ei ole luvusta poissuljettu, kun aletaan sänkypuuhia suunnittelemaan.

That's right baby! Ikävä vaan kun mua on vain yksi ja miehiä ois niiiiiin paljon. Ei musta riitä kaikille halukkaille ;) :evil:

Miks jonku pitäis voittaa?

Nimimerkkisi selittää jo osittain sen miten moista voit edes kysyä. Fuhrer siihen hienosti vastaakin seuraavalla:

^Ja siksi pitää voittaa kun se on verissä.. Ja raha ja maine ja maat ja valtakunnatki motivoi vähän.

:whip:

Luonnonvalinta karsii heikot... :haart:

Back
Ylös Bottom