Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viestit WTF-threadiin tällä hetkellä, TOP-5:

Dinho10 980
Stander 774
Reinzell 647
Columbu 599
Alyssa 532

Sinne on ilmeisesti peruskeijojen lisäks eksynyt yks varsin menevän oloinen emäntäkin. Oikea Miss Whattofuck, jolle sattuu ja tapahtuu.

Hah, Columbu mä otan sua kiinni :D Nojoo, mun viestit tänne on varmaan 100-kertaistuneet tän sairastelun aikana ku en käy missään enkä tee mitään IRL.

Mulle sattuu ja tapahtuu vähän liikaakin :( Mulla on joskus epäilty ADHD:tä mut ei kuulemma oo, ainakaan vakavaa :D Nyt kyllä sovittiin äidin kanssa että rauhotun.... (tuskin)

Vittu mun täytyy vähentää kokonaan...
Haluun olla Alyssan alla...

ees joskus ;)

Tosin teidän poikien kans mä haluun olla päällä...
ja tuijottaa seinään...

No niin...

taas mun on mentävä...

Oho Janpa ei montaa viestiä jää Alyssalle.

Pitää varmaan rajoittaa tätä yhteen threadiin postailua. Joskus kauan sitten mulla oli sama ongelma ihq-threadin kanssa :nolo: Vähensin sinne viestittelyä rajusti, ja nyt en oo lähelläkään listan kärkeä.

mitäs japko tietää. miltäs se työelämä maistuu :D

Vittu joka paikka täynnä tollasta lasivillaa, huomenna sitten taas lisää noita sirkkelöimään... Vitun kiva herätä joka saatanan aamu töihin:dance::dance2::dance:

Tänään paukkuu tonni!! PERKELE!
Laitat vaan paljon täysin turhia paskaviestejä koko threadin täyteen :rock:

Eli ei kannata mitään asiapitoista postailla tänne lähiaikoina, Dinho jyrää kuitenkin ketjun täyteen sontaa.

:kakka:

edit: Janpa ja Alyssa on tasoissa, kova on kisa. Ne menee musta kohta ohi, vaan eipä tuo niin vaarallista ole.

Vittu joka paikka täynnä tollasta lasivillaa, huomenna sitten taas lisää noita sirkkelöimään... Vitun kiva herätä joka saatanan aamu töihin:dance::dance2::dance:
hähä, mä lähen huomenna ouluun tutkimaan :rolleyes:

muutes. paljo maksaa irokeesin leikkaamine parturissa

Mää oon vasta tällänen nöösipoika.. huomenna kalijaa? Eiks? Eiks? Taas soitti yks kaveri et ne meinaa juoda jo tänään.. vitun urpot.

hähä, mä lähen huomenna ouluun tutkimaan :rolleyes:

muutes. paljo maksaa irokeesin leikkaamine parturissa

Leikkaa ite silmät kiinni ja perstuntumalla ilman peiliä. Paljon jännempää.. vähän niinku liftaaminen Paavo Lipposen kyytiin.

Pili.
Pippeli.
Kulli.
Kyrpä.
Penis.
Siitin.
Ilotikku.
Käärme.
Kypton.
Jölli.
Jökötin.
Keihäs.
Varsi.
Molo.
Mulkku.

Kärki!

Mitä noi on?

Entäs nää?

Sitä mitä Misukka kaipaa sinne pakaroiden väliin..?

Ruuvimeisseli

mitä vittuaah

Back
Ylös Bottom