Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei jumalauta mitä juttua :lol2:

Eikös kukaa postaa ny kun olis 9k postaus sitä seuraavaks? ;)

Prayer, my bitch. Olin itä-Suomessa karhujen kanssa painimassa. Imatralla lähinnä. Tänään tosin tulin Mikkelin suunnilta takaisin.

Kuka ostaa multa yhen kesän verran pelatut jenkkifutiskamat? Jos ei kukaan osta niin missäköhän olis parasta yrittää myydä noi pois?

Kuka ostaa vähän käytetyn tekopimpsan? Oli unohtunut työpaikalle hätä-toimistoon ja eihän tuohon koske enää erkkikään.. mut siis ku vähä pesasee!

Ja mitäs hompit?

Mulla oli äsken läskikriisi mut se meni ohi kun söin palan suklaata. On se sitten ihmeellistä ainetta <3

No toi oli kyl ehtaa wtf tavaraa..

Läskikriisiin suklaata :D Suklaa on kyllä hyvää.. Maraboun varsinki :kuola:
Ite syön täällä nyt Läkerol Dentsin mustaherukkaksylitolipastilleja.. "Terveysvaikutteinen" :dance:

Kylläpäs osaa vituttaa...

Läskikriisiin suklaata :D Suklaa on kyllä hyvää.. Maraboun varsinki :kuola:
Ite syön täällä nyt Läkerol Dentsin mustaherukkaksylitolipastilleja.. "Terveysvaikutteinen" :dance:

Älä usko kaikkea, mitä niissä paketeissa sanotaan....

Mun pitäis kyl oikeesti alkaa vähän laihduttaa. Vois vetää kunnon natsikuurin :rock:

Mulla on ollut nyt jonkun aikaa jo paha ikäkriisi, tuntuu että vuodet vaan vierii ja vierii. Kymmenen vuotta sitten vielä naureskelin mokomille jutuille, mutta totta se vaan on. :curs:

Älä usko kaikkea, mitä niissä paketeissa sanotaan....

Mun pitäis kyl oikeesti alkaa vähän laihduttaa. Vois vetää kunnon natsikuurin :rock:

Tai sit rupeet hakeen seuraa tummimmista miehistä.. ne kuulemma tykkää vähän jokinorsummastakin.

Kylläpä osaa hajottaa, kesäkin kohta ohi jo... Tuntuu että mitään "saanu aikaseksi" vaan ollu töissä vaan :jahas:

Back
Ylös Bottom