Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että hitleröitiin eilen yks kaveri hyvin kun se sammu. Parasta siinä oli se että isäntä herätti sen aamulla ja sano että sun varmaan pitäs lähtee jo menemään niin jannu lähti sen näkösenä tonne liikenteeseen. :D

Hyvä kun tuli tuosta välineistöstä puhe. Voiskin käydä heittämässä "pienen" tilauksen ja katsoa mitä kaikkee kivaa tuolta G-Pisteestä löytyykään!

Sukellan natsisaksaan, Hitlerin, Goebbelsin ja natsipropagandan pariin. Päivän kysymys: Oliko Goebbels vain apuvoima, vaiko merkittävä osa natsien valtaannousua?

2000 sanaa odottavat kirjoittajaansa.

Sukellan natsisaksaan, Hitlerin, Goebbelsin ja natsipropagandan pariin. Päivän kysymys: Oliko Goebbels vain apuvoima, vaiko merkittävä osa natsien valtaannousua?

2000 sanaa odottavat kirjoittajaansa.

Vastaus: kyllä oli

:D

Itse alan vääntämään raporttia firman tulospalkkauksen kehittämisestä ja aamulla ajattelin palauttaa sen, pari luovuutta tuottavaa alle ja tuulta päin..:kippis1: yötöiksihän se menee, mutta mitäpä se näin kesällä haittaa..

Mitä tääl dissataan naisten ikää? Naiset on parhaimmillaan siinä 28-29v iässä! Ja aina vaan paranee siitä vanhetessaan!

:whip:
Näin on! :)

Originally Posted by MissEvilEve
Mitä tääl dissataan naisten ikää? Naiset on parhaimmillaan siinä 28-29v iässä! Ja aina vaan paranee siitä vanhetessaan!:whip:

Näin on! :)

Joo. Mä väitän että mehän ollaan parhaimmillaan siinä 35v!!! ;) Ja siitäkin vaan paranee ja paranee. 55-vuoden iässä meillä onkin sitten kisakireet 20v pakkisrakastajat jotka pitää meitä freeseinä hautaan asti ;)

Itse aion hankkia myöskin 55vuotiaana parikymppisen pakkisrakastajattaren. :) 65vuotiaan vaihdan taas parikymppiseen, samoin 75veenä ja niin edelleen. :D

Itse aion hankkia myöskin 55vuotiaana parikymppisen pakkisrakastajattaren. :) 65vuotiaan vaihdan taas parikymppiseen, samoin 75veenä ja niin edelleen. :D

Hyvä suunnitelma! Onneks ollaan vastakkaista sukupuolta ni ei olla toistemme apajilla.

Paitsi et mulle käy kyllä molemmat... :evil:

Haha, yks toope eilen baarissa yritti olla kovinkin itsevarma ja rohkea tapaus; nappasi mua käsivarresta kiinni ja sanoi: "nyt lähdetään meille". Oli kyllä aika tyhmänrohkea mun mielestä, kun sen seurauksena näki mun kopisevat korot liikkuvan suoraan pois päin. Kehtas kysyä multa vielä että: "mitä sä nyt kiukuttelet siinä?". Niin, an asshole is nothing but an asshole...pikkasen paloi käämit sen tyypin kanssa...

Oli kaverilla ainakin pokkaa... :rolleyes: tosin laittaa mietityttämään, että miten helpoiksi jotkut miehet naisia luulee.

Paitsi et mulle käy kyllä molemmat... :evil:

Me voidaan käyttää molemmat niitä samoja naispuolisia. :D

Mutta tuon vaihtamisen lopetan kyllä sitten kun täytän 115, sen jälkeen saa kelvata se joka on kierrossa. :dance2:

Mä haluisin sellaset :(

Mikkii tuo on vaarallista!

En tosin tiedä päteekö tässä ketjussa. :)

Me voidaan käyttää molemmat niitä samoja naispuolisia. :D

Mutta tuon vaihtamisen lopetan kyllä sitten kun täytän 115, sen jälkeen saa kelvata se joka on kierrossa. :dance2:

Joo. Tossa iässä voi jo hidastaakin tahtia. Pitää hieman rajottaa koska ahneella on paskanen loppu!
Jos käytetään samoja ni käytetäänkö jopa yhtäaikaa?
Vois olla kohtuu irstasta... :D

Back
Ylös Bottom