Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, toivottavasti pysyy aikanaan kauemmin liigassa kun Möttölä.
Koposella tulee oleen karu NBA debyyttikausi edessä kun tulloo Wallace vastaan :D

tuoko se on se koponen josta kaikki korisjannut höpöttää

Ju, tais päästä NBA:han tai jotain. En muista, ainakin siellä varailukierroksella oli... Kuitenkin, tällä hetkellä Suomen koripallolupaus.

e. Rick James ehti ensin. Biatch :)

Hellou yökukkujat! Ei sitte väsytä yhtää, pikkuhiljaa tässä alkaa menemään unirytmiki oikee jos aina valvon viime kertaa pidempään =P Nyt nukahan varmaan siinä 9 aikaa aamulla

Ite alan korjaan unirytmii maanantaista alkaen armeijas. Valvotaan nyt suosiolla viimoset vapaat päivät

Huomenna tosiaan alkaa viikonloppu, pitää kerätä voimia sitä varten.. Joten hyvät yöt teille, mussukat pussukat!

Gossip girl, xoxo

e. eiku se onkin toisinpäin.
"you know you love me. xoxo, gossip girl"

Gossip girl :(

Täällä te vaan änkytätte kun pitäis nukkua. Onko nyt hyvä fiilis mitä

Oon koukussa Gossip girliin :nolo:
Blair ja Chuck on parhaita.

Pitäis kyl kai mennä nukkumaan. On niin turha päivä takana ettei edes väsytä.

Oon koukussa Gossip girliin :nolo:
Blair ja Chuck on parhaita.

Pitäis kyl kai mennä nukkumaan. On niin turha päivä takana ettei edes väsytä.

Itse kävin syömässä kolmen tytön kanssa ja herrasmiehenä tietty tarjosin :down: Huomenna siistit kelit luvas, joutus ehkä lähtee rannalle pomputtelee :)

Mut kalliiks varmaan tuli ja nähtävästi ihan turhaan, koska oot siinä etkä niiden tyttöjen kanssa. Paska diili.

Pakko yrittää nukkumista. Öitä :)

Back
Ylös Bottom