Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitutus maximus totalismus

Jotenkin tuntuu siltä että tänään taisi vitutuskynnys ylittyä ihan totaalisesti ja motivaatio mennä miinukselle. Ei huvita enää yhtään mikään, olen vain äärimmäisen vihainen ja raivoissani, jotka ovat sieltä ilmaisun lievimmästä päästä. Sopivampaa ilmaisua ei ole.
  1. Kuulin että molemmat entiset tyttöystäväni ovat menneet naimisiin. Tekee mieli unohtaa kaikki hyvät tavat naisia ja käydä antamassa ikävä muistutus olemassaolostani. "Naisia ei saa lyödä" :curs: bullshit, kukahan itkupilli tuonkin säännön on keksinyt.
  2. Olen töissä yrittänyt kovasti jo vuoden verran kehittyä mutta jään joka päivä jälkeen 10-25% tuotantopalkkioissa muille kokeneimmille työntekijöille. Keskimäärin se tekee noin 100€ kuukaudessa.
  3. Kesälomatuuraaja tekee kuukauden opettelun jälkeen parempaa tulosta kuin minä. Ei paljoa nappaa mennä töihin kun joku saatanan kesäesa hoitaa työt paremmin ja itse on tällä hetkellä firman huonointa tulosta tekevä työntekijä. Ennemmin irtisanoudun ja tuijottelen loppuelämäni tuopin pohjaa kuin jään ikuiseksi kakkoseksi.
  4. Menin salille purkamaan aggressioita, mutta taisi loppua motivaatio siihenkin hommaan kokonaan kun viereinen kaveri teki treeniä ranskalaisessa punnerruksessa isommilla painoilla kuin minä kyykyssä. Kuukausikorttia olisi vielä melkein kaksi viikkoa, mutta ei huvita enää mennä ollenkaan sinne nolaamaan itseään.
  5. Opiskelin viisi vuotta ammattikorkekoulussa ja yritin kovasti, mutta kaikki parhaimmat työpaikat meni niille joita ei opiskelu paljoa napannut ja itse joutuu painamaan hommaa karvan alle 9€ tuntipalkalla. Kaikki kieli- ja laskutaidottomat ovat päässeet tuontanto- ja kehitysinsinööreiksi, hieno homma.
  6. Jokaiseen 100 ja 1 työhakemukseen saa vain vastaukseksi vain pelkkää ei kiitosta. Nämä vähemmän motivoituneet ja huonommin menestyneet kaverit sen sijaan juoksevat haastatteluista toiseen ja saavat valita sen työpaikkansa, minä en.
Olo on kyllä niin totaalisen :kakka:&:david:&:wall:

Tänään tein vähän komediaa kun tein ranskalaista punnerrusta.. Oli viimeinen sarja menossa ja varmistaja vieressä ja sitten tapahtui.. Tanko oli alhaalla ja sit kävin vääntämään sitä ylöspäin ja siinä samalla petti alapään paineensäädin ja pääsi jonkinmoinen töräys ilmoille.. No eihän siinä. Sarja vaan loppuun asti ja sitten nousin ylös ja kahoin varmistajaa ja repesin sitten täysin.. Ol varmaan jätkällä ja viereisellä neidolla hauskaa.. Onneks ol viimeinen liike treeneistä niin pysty sitten pakenemaan paikalta..

mua vituttaa mun naapuri ku se kuuntelee paskaa musaa ja AINA ihan täysillä.. ei jaksa valittaa.. ne tekee kyllä kaiken muunkin kovaan ääneen.. naiminen ja riitely kuuluu ihan selvästi :D

eka vitutti duuni... nyt siihe on tottunu mut nyt vituttaa se et kui paljo aikaa se vie ja ettei kerkee oikeestaa muuta tekee ku hengailla vähä jossai ja olla duunis. eipä paljoa oo viime aikoin kerenny salillakaa käymää. -.-

Viina.
Avo ei osaa ottaa ilman että lähtee lapasesta ja työkaverilla on kolmas päivä takana. Syö vähän työtehoa toi krapula.

Vittu et vituttaa toi pomo duunista. Äijä on kyl niin väsynyt juoppo et huh huh.. Ihan mitä vaan sille sanoo, niin menee saletisti ohi!! VIttu tekis mieli pistää se läski levyiks johonki saatana.

Nonii. Piti käydä vähän montulla esittelemässä taitojaan. Tietenkään en muistanu kiristää jousia ennen sitä.

Jyrkän mäen päällä oli pieni hyppyri. No eihän se ole temppu eikä mikään siitä tempasta kunnon trikki. Ei muuta kun kauhee vauhti, kolmosella mäki ylös, hirvee lento, jouset pohjaan ja pumpunsuoja halki. Jesss!

Tais jäädä vuosittainen aukin Hanko reissu väliin kyydin puuttumisen takia väliin, VITTU!!

Back
Ylös Bottom