Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vois pyytää MEEtä mittanaiseks sitten ja mennä yhdessä vaikka taas saunaan. Sit se vois vähän kokata meille, kun löhöillään sohvalla, keräten voimia illan seksisessioon...

Sano vaan aika ja paikka.

Taidan poistua näistä gangbang-sessioista tuonne elämän puolelle.. Liian monta tuntia tänäänkin tullut tuhlattua.

Pitäkäähän ketju ja kerho hengissä!

Jep. Kyllähän nämä tunnetaan.

Columbu on niin veikee veijari...

On mulla Fuhrer jotain remmejä tuo...
Ja MEE, oota vaan kun annan tiedon...
Sanon sitten kun jaksan...

Nyt käyn syömäzä...

No mentävä kai illemmalla tykitteleen kun nyt sataa vettä ja kohta ruokhaa.

Mä lähen nyt tykittään....

mozozozoooooooooooo...

Pitäkää raju meno yllä... täällä...
ja makkarissa...

Fuhrer....

Olis tylsää jos ei olisi ehrmannia kera vadelmien ja jogurtin nokan alla. Kunhan tuo tuosta johonkin katoaa niin sitten on tylsää.

WUHUU, sain läppärin sairaalaan! Lauantaista asti maannu täällä :D

Reisiluu meni polven kohdalta pirstaleiksi viime lauantaina...

Noloa tässä on se, että oltiin liikkeellä MOPOLLA (PV:llä...)... Vauhtia ei ollut paljon paskaakaan, mutta silti mutka suoraksi ja meitsi kuskin pään yli suoraan kiviaitaa päin. Kuskilla oli onneksi kypärä, muuten olisi luultavasti kuollut.

Mulla hajoo pää tähän sairaalaelämään. Tänään sain onneksi kepit ja pääsen liikkumaan ympäriinsä, huomenna pääsen varmaan jo vanhempien huomaan muutamaksi kuukaudeksi.

Kyykkäys pitänee unohtaa :(

Back
Ylös Bottom