Sanotaan suoraan. Nuoret bemarikuskit. Ei jumalauta osata ajaa ruuhkaisella kaksikaistaisella tiellä. Pakko päästä ohi, vaikka ei ole tilaa. 100km kun olen ajanut niin sama kuski on noin 500 m päässä letkassa roikkumassa rekan perseessä. Ennen sitä on aiheutettu useita vaaratilanteita muille tielleliikujille hassuillla kaasu pohjaan, ohi ja eteen -ohituksilla. Yksikin mulkku ohitti mut kolme kertaa yhden reissun aikana. Pysähtyivät taukopaikoille kuselle ja tupakille välillä.
Oikeasti noi pilluralliM3bemaristit olisi pakotettava ajamaan joillaikin Aegoilla, jotta eivät aiheuttaisi noita vaaratilanteita. Mä en tiedä johtuuko se mulkkuus autosta, vai kuskista?
Ja jostain kummasta syystä kirotaan hidastelijoille ja varovaisille ihmisille, mutta kuolonkolarit aiheuttavat jotkut muut. Itseään täynnä olevat mulkut.
Oikeasti noi pilluralliM3bemaristit olisi pakotettava ajamaan joillaikin Aegoilla, jotta eivät aiheuttaisi noita vaaratilanteita. Mä en tiedä johtuuko se mulkkuus autosta, vai kuskista? Ja jostain kummasta syystä kirotaan hidastelijoille ja varovaisille ihmisille, mutta kuolonkolarit aiheuttavat jotkut muut. Itseään täynnä olevat mulkut.