Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä levy oli kyseessä? Hemmetti että oli tylsä päivä, imuroin tollasessa hallissa ilmastointi-putkien päällisiä, oli hieman puupölyssä:jahas: Putket vielä katon rajassa ja meitsi heiluu huterilla tikkailla, muutaman kerran kunnolla säikähin että tipun:hyper: Onneks ens viikolla pääsee remppaa tekemään...

Ghetto Kaos: Guilty As Charged

Viimeiset viisi vuotta kyseistä levyä metsästänyt, nyt kun se oli kaupan olin valmis maksamaan melkein mitä vaan.

limasta

aaa.. sauna. Pääsispä itekki. Kiva kun sinne pääsee kerran viikossa.
Kerrostaloelämä :haart:

Kerrankin stander löysi hyvännäköisen naisen avaansa.
Pannaan seuraavan kerran sun toivomuksen mukaan.

Johanna-Tukiainen.jpg

ggrÄÄÄh. Tekis mieli treenata, mutta kävin eilen ja toissa päivänä. Positiivista sinänsä, ei oo puoleen vuoteen kiinnostanut yhtään :D Jos sitä huomenna kerkiis

Tukiaisen blogista:

Juhannusyönä menin saunan jälkeen myös kierimään alasti kasteiselle niitylle ja keräsin seitsemän erilaista kukkaa tyynyn alle, jos unessa vaikka näkisin jotain mielenkiintoista. Mutta muistan vain yhden unen, jossa kuuluisa leffatähti Keanu Reeves pyysi minua elokuvan koekuvauksiin…

Siis miettikää, jos tämä kävisi oikeasti toteen. Maailman ehkä paskin kärkiluokan näyttelijä ja Miss Piggy yhdessä, rakastuneena parina jossain vitun upeessa thrillerissä.

Mitäköhän sitä keksis? Enää ei oo kuin 9,5 tuntia töitä jäljellä..Mitään leffaakaan ei näytä tulevan..Plääh..:zzzz:

Tukiaisen blogista:

Juhannusyönä menin saunan jälkeen myös kierimään alasti kasteiselle niitylle ja keräsin seitsemän erilaista kukkaa tyynyn alle, jos unessa vaikka näkisin jotain mielenkiintoista. Mutta muistan vain yhden unen, jossa kuuluisa leffatähti Keanu Reeves pyysi minua elokuvan koekuvauksiin…

Siis miettikää, jos tämä kävisi oikeasti toteen. Maailman ehkä paskin kärkiluokan näyttelijä ja Miss Piggy yhdessä, rakastuneena parina jossain vitun upeessa thrillerissä.

Lehmä päässy laitumelle..

Back
Ylös Bottom