Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rupean sopranosta vahtaamaan.

Joku perkele lisäs mut meseen ihan yllättäen. Mussutti vaan pokalla, että "ai eix seura kelpaa? runkkaks camis?? ;P" Jostain helvetin Suomi24:n chatista muka sai mun osoitteen, ja paskat. Tässä on varmasti takana joku salaliitto mua vastaan.

:eek:

Joku perkele lisäs mut meseen ihan yllättäen. Mussutti vaan pokalla, että "ai eix seura kelpaa? runkkaks camis?? ;P" Jostain helvetin Suomi24:n chatista muka sai mun osoitteen, ja paskat. Tässä on varmasti takana joku salaliitto mua vastaan.

:eek:

se olin miiinäää!! :dance2:

Goldust! Lainaa 100 dollaria, eli noin 66e!
Ebays kummittelee nyt semmonen räpteos että mun on pakko toi poistaa! Vittu rahaa! Oon tota levyä halajanu viimeset 5 vuotta.

Sirkuksessa saa rakastaa, vaikkei pellepukua olisikaan. Rullakoiden päällys pitää tarkastaa sen varalta, että pelko tulee takkiin. Perustelu vaaditaan elefanttien ruokinnasta. Kolme palloa neliössä on sama kuin kaksi ruukkua pelissä. Melkein poutasäällä teltta kannattaa jo pystyttää varjoon. Ruisleipää vieroksuva voimamies saa yleisön nauramaan vain vaivoin. Mutta kun punnus nousee, pääsee lyömään käsiä yhteen ja popkornit roiskuu ympäri tannerta. Sukunimenä se vaikuttaa suoritukseen.

Onkos se se Elastisen uusin?

Hoho, meikällä on joku muutama hilu lompakossa. Just sain kyllä 800e fillarista vakuutusrahoja mut neo vielä ukon tilillä kun sen nimissä oli vakuutuskin.

E: onneks on sentäs nuuskaa pakkasessa niin en ihan heti kuole.

ei ole nuuskaa täällä ei..

Back
Ylös Bottom