Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
65g rasvaa
200g proteiinia
240g hiilihydraatteja
noilla ajattelin lähteä diettamaan makrojakauma hh41% proteiini34% ja rasva 25%
onko jees ekaks dietiks vai pitäskö rupee kikkailee jollain ketoosiläpällä?
Eli jos susta ei kuulu täällä enää jussin jälkeen niin se on ollut hei-hei ja maksa poksahtanut? :D
:kippis1:

Noin on ihan hyvät, muista peruskulutus-500kcal on diettikalorimäärä/päivä
Tuntuis olevan vähä liikaa treenia, mutta jos jaksaa ja on kevyttä niin menkööt :whip:peruskulutukseksi arvioitu n.2500 syön bout 2300 kcal päivä koska treenipäivän kulutus päälle 3000kcal ja treenaan 5-6 kertaa viikossa :D
Tuntuis olevan vähä liikaa treenia, mutta jos jaksaa ja on kevyttä niin menkööt :whip:

Terve olen aloittamassa bodaamista ja tein sitävarten tämmöisen ruokaohjelman. Mitä mieltä olette, onko kaikkia tarpeeksi liikaa/liian vähän. Olen 165cm / 50 kg
Aamiainen: eloveena kaurapuuroa 1 annos, 2 dl maitoa, jotain marjoja 1 dl
Päivällinen: riisiä 100g, broilerin koipi 100g, 2dl maitoa
välipala1: rahkaa 100g, ananasta 100g
lounas: makaroni 100g, jauheliha 100g, 2 ruisleipää, 2 dl maitoa
välipala2: rahkaa 100g, ananasta 100g
iltapala: Tonnikalaa 100g, 2 ruisleipää, 2 dl appelsiini mehua
tästä koostuis noin:
2050kcal 135g prot. 300g hh. 45g rasvaa

En ole käyttänyt tähän mennessä mitään lisäravinteita, koska niistä en paljoakaan tiedä, siksi kysynkin täältä, eli millaiset ravinteet sopivat sellaiselle, joka ei halua massaa enempää, nyt minulla on rasvaa ihan omastatakaa, salilla tarkoituksena on voimanlisäys.![]()
Kiitän!Olisiko mahdollisesti fastin muscle+ sopiva, siinä ko. aineita ja kreatiiniakin on.