Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eve on tainnut jo jotain todisteita jostain saada.. kun puhuu koko ajan siitä miten pitää olla "todisteita" ;)

Äläs nyt höpäjä. Kaasunaamari-Boy ;)

sitte MissEvilEven salarakkaat voi tulla julkisuuteen, pyydä juttunsa seiskaan ja tehdä jonkun biisin minkä vetävät suorassa tv lähetyksessä playpläkkinä. eikös vaatimuksena vois olla synthollia tai silikoonia pitää olla kehossa?

Heh. Joo. Mun kaikki luurangot paljastuisi sitten.

Voi olla joku ihmeellinen mielleyhtymä.. Jos oon vaikka juonut tuota mansikkamehua samana iltana kuin Tapiota. Ihan vaan helpottaakseni seuraavan päivän krapulaa.

Mähän en koskaan lantraa viinaa, se menettää pikantin, hienostuneen ja puhtaan makunsa.

Ne on kiinalaiset tiedemiehet laskenu että ku juo pullon kossua nii se pittää olla 3 pulloo kossua lantrinkia..

turha ottaa, mieluummin huomenna sit treenaamaan.
Ite ajattelin jonku 7-8 viikon tauon jälkeen palailla taas takas kamppailu-urheilumaailmaan..
tekee niin kovasti mieli päästä sparraamaan :D

Sitä tässä on odoteltu vaan ei se henki tunnu irtoavan :lol2:
Kaveri joutui eilen sairaalaan, ammuskelivat paskat kuulemma. No eipähän minuun osunut.
Enkä minä tainnut osua

Sitä tässä on odoteltu vaan ei se henki tunnu irtoavan :lol2:
Kaveri joutui eilen sairaalaan, ammuskelivat paskat kuulemma. No eipähän minuun osunut.
Enkä minä tainnut osua

:rolleyes:

Prayer... siis WTF taas... :eek:

Meikä lähtee nyt WeeTeeÄFfäilemään jonnekkin.
Baariin ei vielä jaksa taipua.

Ah, EVE älä nipota, ota rennosti:D Edes sen kerran:D

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom