Mitä vittua?:D Mitä tarkoittaa suhteen rakentaminen mesen ympärille?
e. onkos noilla nyt sitten mitään eroa.. en tiiä itekkään![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä vittua?:D Mitä tarkoittaa suhteen rakentaminen mesen ympärille?
e. onkos noilla nyt sitten mitään eroa.. en tiiä itekkään![]()

Sä et nyt vastannut mun kysymykseen, mutta antaa olla.
Just just, tuohon et usko itekkään :DLol:D Kerrankin yritän asiallisemmin käyttäytyä, kun sanoin että samassa koulussa ollaan. Viihteellä jos on tätä ongelmaa ei ole sillä siellä ei harmita yhtään jos saa parit pakit kun tietää että sitä tuskin enään koskaan näkee uudestaan...:dance2:
Näin se pitää. :5:Jos totta puhutaan, mä en harrasta treffailua sanan varsinaisessa merkityksessä ollenkaan. Eli en mee esim kahville tytön kanssa, vaan mieluummin otan tytön mukaan johonkin hauskaan tekemiseen, jota tekisin muutenkin. Näin säästän aikaa enkä oo niin pirun tylsä ja ennalta-arvattava kuin kaikki kahvittelijamiehet.
Just just, tuohon et usko itekkään :D
tämän kokosessa paikassa sen kyseisen neitosen kerkee näkemään noin 15 kertaa seuraavan viikon aikana :P
Kokeile polttaa ne pois. Puolet hauskempaa.Vois mennä ajelee munakarvat.
Mua lähinnä vitutti jo lukiossa, kun porukat vauhkosi mesettämisestä.Taidan olla liian wanha tähän (mese-iskemis)keskusteluun. Enpä olis uskonut että tällanenkin päivä koittaa.
En tykkää siitä kärystä. Vituttaa kun ne on levinny tonne nivustaipeeseen, niin ne jää aina boksereitten väliin ja sattu ihan saatanasti.Kokeile polttaa ne pois. Puolet hauskempaa.
Mä en koskaan päässyt mukaan videopeli-buumiin (en vieläkään pelaa konsolipelejä) enkä oo innostunut iPodeista, facebookeista, MSNstä tai muistakaan teknisistä hömpötyksistä. Vaikka muuten oon aika lapsenmielinen, ohimenevien teknisten muotivillitysten suhteen oon vanhanaikainen, en jaksa juosta jokaisen uutuudenviehätys-huuman mukana.Mua lähinnä vitutti jo lukiossa, kun porukat vauhkosi mesettämisestä.
Jep ja kuiskuttelevat ja osottelevat sormilla käytävillä: "tuo on se poika joka tanssi munasillaan viikinkihattu päässä baaritiskillä ketsup songin tahtiin" :dance2: ->:DTekee jotakin niin kaikki tietää viimestään seuraavalla viikolla...:dance2:

Jep ja kuiskuttelevat ja osottelevat sormilla käytävillä: "tuo on se poika joka tanssi munasillaan viikinkihattu päässä baaritiskillä ketsup songin tahtiin" :dance2: ->![]()
Sama täällä. Nykyään tosin välillä himottaa joku poikkeus, jolloin tulee panostettua siihen, mutten todellakaan joka jutun perässä jaksa juosta, kun yllättävän vähän tekniset härpäkkeet muutenkaan kiinnostaa...Mä en koskaan päässyt mukaan videopeli-buumiin (en vieläkään pelaa konsolipelejä) enkä oo innostunut iPodeista, facebookeista, MSNstä tai muistakaan teknisistä hömpötyksistä. Vaikka muuten oon aika lapsenmielinen, ohimenevien teknisten muotivillitysten suhteen oon vanhanaikainen, en jaksa juosta jokaisen uutuudenviehätys-huuman mukana.

Ei tätäkään muutaman siika-hokeman jälkeen jaksa renkuttaa.paras biisi ever --> http://youtube.com/watch?v=mHMTz4rtw1Q