Cooper

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja radial
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 COOPER – KYLMÄTOTUUS KUNTOUDEN TASOSTA 💥

Meta description: ChatGPT said: 💥 COOPER – KYLMÄTOTUUS KUNTOUDEN TASOSTA 💥 Legendaarinen 12 minuutin testi, joka paljastaa hapenoton, peruskunnon ja mentaalisen...

Coopper:2585m.
Penkki:80-82kg?En oo testannu, mutta sarjapainojen perusteella jossain tossa.
Kyykky(Hack):85-90kg.
MaVe:enpä ole testannut.

Cooper= 2700m
Penkki=80kg
Mave= ykköstä en oo kokeillu,mut 100 kg x8 , nii oisko 140-150kg? villi heitto!
Kyykky= en kyykkää!!

COOPER: 3160m(intissä viimeks juossu, aikaa jo on eli ei toi enää mene)
PENKKI: 130kg(ton Cooperi tuloksen aikaan 110kg)
KYYKKY: en ole ykköstä edes kokeillut, muistaakseni kovin sarja on 160kg x 3, 150kg x 5
MAVE: en ole kokeillut, joskus kaveri ku nosteli niin siinä samalla 140kg meni ainakin suht helposti.

2500 meni viime syksynä. Ikää on 15 v.
Lenkillä oon alkanut käymään ja käyn lätkätreeneissä ja muitakin pallopelejä tulee pelailtua.

Cooper: 3400 metriä(intti heinäkuu -07)
Penkki: 130 kg
Mave: 190 kg
Kyykky: 140 kg (aika heikko tulos, mutta nousee koko ajan ja takareisien vahvistuessa luultavasti myös mave on kohta päälle 200 kg...it's only a matter of time:rock:)

Toi on jo kova.:wtf:

Olin oman saapumiseräni kolmas, mikä kertoo mun mielestä jotakin suomalaismiesten paskasta kunnosta. Faija kerto, että sen aikaan päälle kolmen tonnin kipittäjiä oli vielä paljon.

Sotilaiden maastojuoksun sm-kisoissa olin kai 40-50 sijan hujakoilla noin 80 osallistujan joukossa, mutta siellä olikin sitten näitä "oikeita juoksijoita" Lahden urheilukoulusta.

Mun aikaan 3000m yli juos monikin, mutta oli sit kyllä paljon näitä "kävelijöitäkin". Mä olin tolla 3160m kuitenkin kaukana kärjestä.

Itse olin joukkueeni ainut yli 3000m:n juoksija. Komppaniassa taisin olla toinen vai kolmas tuolla matkalla. Paras pinkoi jotain 3300 hujakoille. RUK:ssa sitten vähän eri juttu.

Olin oman saapumiseräni kolmas, mikä kertoo mun mielestä jotakin suomalaismiesten paskasta kunnosta. Faija kerto, että sen aikaan päälle kolmen tonnin kipittäjiä oli vielä paljon.

Sotilaiden maastojuoksun sm-kisoissa olin kai 40-50 sijan hujakoilla noin 80 osallistujan joukossa, mutta siellä olikin sitten näitä "oikeita juoksijoita" Lahden urheilukoulusta.

Respectit tolla cooperilla ja tulostasolla. Nää faijojen legendat pitää kyllä ihan paikkansa, mutta yleensä unohtavat mainita, että ne kaverit joka vetivät sen 50 leukaa ja juoksivat 4km cooperissa oli noin 50-55 kilosia...

Oman isän armeijakuvassa miehestä ei näy kuin korvat tolpan takaa, vaikka aikamoinen kipittäjä olikin :D Oon ite tyytyväinen ku juoksin aikanaan 87 kilon massoilla sen melki 3000, lihaskuntotestissä sitten tulikin uusia enkkoja.
Lähinnä jutun juonihan on siinä, että näillä kovimmilla kipittäjillä olikin sitten heti marssimurtumat jaloissa ja paikat rikki kun selkään laitettiin täyspakkaus ja vyölle pari tellua.

aerobista alkanut treenaamaan vasta 4kk sitten, sitä ennen olisin tuskin saanut 2000 rikki... nyt toissapäivänä kokeilin (edellisenä iltana tuli otettua vähän alkomahoolia joten huono idea, mutta ei siitä enempää...) juoksumatolla ja 2350 tuli rikki. uskoisin että paremmassa hapessa ehkä 2500 menis. tarkoitus on alkaa nyt treenaamaan aerobistakin useammin kun 1krt viikossa ja nostaa tuo tulos 2600 ennen koulun alkua.

Intissä tuli tossa puol vuotta sitten kipitettyä 2900m, ois varmaanki menny se 3000m mutta 2900m riitti kiitettävään mulle nii en jaksanu rehkiä ylimäärästä ku ei oikee ikinä oo toi cooperi innostanu hirveesti:D
mut toi 3000m on ennätys lätkäajoilta...

3400. Aerobista 5-6 päivänä viikossa, punttitreenit päälle. Heinäkuun lopussa peruskuntokauden jälkeen 3600 tavoitteena.

Yksin juosten ja kännykästä aikaa kattoen n. 2970m, enemmänkin menis jos ois muita juoksemas ja joku huutamas aikoi. Pari kertaa viikossa lenkkii tai intervallei + 4-5 kertaa salii viikossa.

Back
Ylös Bottom