Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkaa jo oma mielenterveys kärsii ku luin ton omituiset tavat treadin läpi, nyt tuli sellanen olo et rupeen ite tekemään kaikkia samoja juttuja prkl!:(

Minkälaisia keinoja olet libelinha yrittänyt käyttää, että saisit unta?

Yritin vaan jatkaa unia asiaa sen enempiä mietiskentelemään, ja sitten kun en nukahtanut, niin luin sitten kirjaa jotain tunnin verran. Tämän jälkeen yritin uudestaan ruveta nukkumaan, mutten kuitenkaan onnistunut siinä ja sitten tulin pakkikselle :D.

Yritin vaan jatkaa unia asiaa sen enempiä mietiskentelemään, ja sitten kun en nukahtanut, niin luin sitten kirjaa jotain tunnin verran. Tämän jälkeen yritin uudestaan ruveta nukkumaan, mutten kuitenkaan onnistunut siinä ja sitten tulin pakkikselle :D.
Nyt lähet kato ulos lenkille ja valvot ihan iltaan saakka, niin sun on pakko saada unta.

Se on tää pakkis joka valvottaa. Minä jos kuka tiedän.:rolleyes:

Ei nukuta täälläkään. Tryptofaania otin yli tunti sitten, eihän tolla kuralla oo minkäänlaista vaikutusta :(

Mä voisin maksaa, etten voittais ja jos silti voittaisin, en menis...

Kohta tulee aamiainen ylös... Kuinka joku voi olla noin pahennusta aiheuttavan oloinen.....

Minä voisin ottaa tuon palkinnon mutta heivata tuon ämmä vittuun sieltä. Olishan ilmaista viinaa ja kuljetusta... Vittukun on nälkä ja ei jaksais kävellä kauppaan.

Criminal, this suffering
It makes me feel like a criminal,
The suffering,
When we're alone
Typical, enough for me
And I'll burn inside in agony
What power will enable me,
To bury my vision
The hunger coming over me,
Is a blur behind the agony,
To make a final remedy,
To close the door
Once for all.

hyi vittu! On toi vaan niinku niin kauheen näkönen kotka ettei tosikaan :urjo:
voin kuvitella miten "unelma-treffit" menis.. minäminäminäminä..

Mä pistän pienen summan Indican puolesta, jos vaikka sillä kävis flaksi ja pääsis unelma-tsiguliisansa kanssa Hesaan bilettääs.

Ihanaa, Johanna Tukiainen on virallisesti maksullinen nainen.

Oon laihtunut 2kg :dance: Ei kyllä ihmekään, oon juossu ympäriinsä ja unohdellut syödä. Silti, siistiä :D

Back
Ylös Bottom