Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

I've spent a lifetime planning out your destruction,​

your never gonna witness another day,​

an lonely lifetime planning out your destruction,

we don't wana function you really don't know,​

how long I've waited for your destruction​
I'm telling you, you just can't get away,​

a whole lifetime planning out your destruction,​

we don't wana function you really don't know,

Oon laihtunut 2kg :dance: Ei kyllä ihmekään, oon juossu ympäriinsä ja unohdellut syödä. Silti, siistiä :D

Mää laihdun joka kerta ton verran kun käyn paskalla..

no moi moi kultapöly......

Mitäs sinne näkyy...?
Ootko vieläkin pieni ja herkkä?

njäääääääääähhhhhhh.
ei mitään... yhtään mitään...

eli ei siis juuri mitään..................

Huomenthaa.. Prayer eikö sulla oo töitä?

Niin valotas nyt preijjeri mitä oikein puuhailet ja kuka oot jos voit keskiviikkona aamupäivällä kiskoa jekkua. Etsä ainakaan ihan täys dena voi olla jos sulla pätti riittää jekkuun. :D

Prayer on pakkiksen mysteerisin satuolento. Viinaa ja massia riittää vaikka muille jakaa.

Prayer, heitä tonni pimeenä, maksan joskus takas.

Voi perse, kello on jo näin paljon enkä oo edes vaatteita saanu vielä päälle.
Nyt pukemaan ja siitä sitten puntille. Näkemisiin!

Ihmiset, jotka vetävät pään täyteen nautintoaineista ja dokailevat aamuin illoin, ovat säälittäviä luusereita. Jos on jotain henkilökohtaisia ongelmia, ne on kohdattava selvin päin, eikä pää huurusta sauhuten, IMO.

Omapa toki on asiansa. Ei ole minulta pois heidän huono terveydentilansa ja ennenaikainen kuolemansa. Luonto onneksi korjaa pois tuollaiset saastat.

Ah. Heräsin 2h sitten ja olen tähän mennessä jo siivonnut, tiskannut, laittanut ruokaa ja käynyt suihkussa. Aikaansaava olo.

Back
Ylös Bottom