Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hienosti alkoi lomaviikko, vittu vettä tulee taivaan täydeltä koko vitun viikon:curs: Ei voi lähtee motskarillakaan mihikään ku vesisatees ei oo kovin hienoo ajella perkele:curs: Istutaa sit vittu kotona näppäilemäs kiveksii:jahas:

Iltavuoro :(

Nyt sapen laittaa kiehumaan semmoset immeiset, joilla on keskivertoa rikkaammat vanhemmat ja jotka eivät voi ymmärtää sitä miten on mahdollista etteivät kaikki saa kaikkea pyytämäänsä. :curs:
Viikonloppuna baarissa kaveriporukassa keskustelu jotain kautta siirty opiskeluasuntoihin, ja kappas eräs äärimmäisyyksiin hemmoteltu tytsy laukasee ettei oo mitää järkee asua vuokralla solussa, koska oma kämppä tulee halvemmaksi ajan mittaan. :wtf: Kuulemma vanhemmat pulittaa kaiken. Muutenkin ko. tytteli kehuskellu kuinka vanhemmat maksaa kaiken, ja ainoa oikea kasvatusmenetelmä on vapaa kasvatus vain ja ainoastaan sen takia koska se on omalla kohdallaan toiminut. :jahas: Ei kuulemma voi hyväksyä sitä että lapseen kajotaan millään lailla. :eek: Ja arvatkaahan onko kukaan tällainen tuntemani henkilö käynyt päivääkään töissä, tai edes ymmärtää miksi minä siellä käyn? :rolleyes:

En missään nimessä teilaa rikkaiden immeisten muksuja kaikkiaan. Toki löytyy ihan järkeviäkin tapauksia (lue: sellaisia jotka tajuavat etteivät kaikki ole yhtä onnekkaita, eivätkä vanhemmat ole huonoja jos eivät maksa kaikkea vaan yksinkertaisesti rahaa ei löydy tai kasvatusmenetelmä on huomattavasti erilainen)

Ite en saanu ees ruokaa ("hieman" liioiteltu) jos en töitä tehny. Tosin koskaan en tuota kokeillu. ;) Karkkirahaa tais tulla vain ja ainoastaan lauantaisin pari markkaa koko huushollin siivoamisesta. Pari ensimmäistä pyörää ja vaatteet ensimmäiset 15 vuotta (merkkivaatteet sai unohtaa) sain, mutta siitä eteenpäin vain ruokaa ja kalsareita sekä sukkia. Kieltämättä (saattaa) kuulostaa rajulta, mutta ainakin opin tekemään töitä kyselemättä liikoja. Kiitos äiti ja isä. :worship:

Nyt sapen laittaa kiehumaan semmoset immeiset, joilla on keskivertoa rikkaammat vanhemmat ja jotka eivät voi ymmärtää sitä miten on mahdollista etteivät kaikki saa kaikkea pyytämäänsä. :curs:
Viikonloppuna baarissa kaveriporukassa keskustelu jotain kautta siirty opiskeluasuntoihin, ja kappas eräs äärimmäisyyksiin hemmoteltu tytsy laukasee ettei oo mitää järkee asua vuokralla solussa, koska oma kämppä tulee halvemmaksi ajan mittaan. :wtf: Kuulemma vanhemmat pulittaa kaiken. Muutenkin ko. tytteli kehuskellu kuinka vanhemmat maksaa kaiken, ja ainoa oikea kasvatusmenetelmä on vapaa kasvatus vain ja ainoastaan sen takia koska se on omalla kohdallaan toiminut. :jahas: Ei kuulemma voi hyväksyä sitä että lapseen kajotaan millään lailla. :eek: Ja arvatkaahan onko kukaan tällainen tuntemani henkilö käynyt päivääkään töissä, tai edes ymmärtää miksi minä siellä käyn? :rolleyes:

En missään nimessä teilaa rikkaiden immeisten muksuja kaikkiaan. Toki löytyy ihan järkeviäkin tapauksia (lue: sellaisia jotka tajuavat etteivät kaikki ole yhtä onnekkaita, eivätkä vanhemmat ole huonoja jos eivät maksa kaikkea vaan yksinkertaisesti rahaa ei löydy tai kasvatusmenetelmä on huomattavasti erilainen)

Tääh???

Ite en saanu ees ruokaa ("hieman" liioiteltu) jos en töitä tehny. Tosin koskaan en tuota kokeillu. ;) Karkkirahaa tais tulla vain ja ainoastaan lauantaisin pari markkaa koko huushollin siivoamisesta. Pari ensimmäistä pyörää ja vaatteet ensimmäiset 15 vuotta (merkkivaatteet sai unohtaa) sain, mutta siitä eteenpäin vain ruokaa ja kalsareita sekä sukkia. Kieltämättä (saattaa) kuulostaa rajulta, mutta ainakin opin tekemään töitä kyselemättä liikoja. Kiitos äiti ja isä. :worship:

Voi helvetti, tuollaiset piloille hemmotellut kakarat saa kaikki varakkaammat nuoret huonoon valoon:jahas: Mutta komppaan, ihan perseestä tuollainen:
"Siis daa, oottekste tehny töitä? Siinähän tulee hiki! Siis hei oikeesti, miks tehdä töitä kun mutsi ja faija maksaa kaiken ja tankkaa vielä mersunkin"
Kiitos kovasta kasvatuksesta!!!

Vituttaa kanssa pilalle hemmotellut isin pikku prinsessat, mutta kyllä vituttaa yhtä paljon ihmiset jotka jaksaa aina tuoda esille sen kuinka ei ikinä ite mitään oo saanu porukoilta ja töitä on joutunut painamaan kuin pieni eläin.
Ja tämä nyt ei ollu tarkotettu SpeedyG:lle, vaan ihan yleisesti kun on tästäkin ollu monta kertaa juttua pakkiksellakin.

Tuo on kyllä niin vitun perseestä. Viime viikonloppuna olin kaverin kyydillä vanhempien luona käymässä ja oli sovittu, että 5:n aikaan lähetään takaisin. Otin siinä 2:lta porukoitten auton ja lähdin käymään salilla. Salin parkkipaikalle päästyäni kaveri soittaa, että lähetäänkin 3:lta. Minä lähdin samantien ajamaan takaisin, mutta varttia vaille 3, kun olin saanut kamat pakattua, kaveri soittaa, että lähetään vasta 17.30.:curs: Loppujen lopukssi lähdettiin vasta kuuden jälkeen:david:

Siinä meni saatana 3 tuntia aikaa odotellessa, että kohta lähetään:wall:
Vituttaa ihmiset, jotka ajattelee vain omia aikataulujaan ja napaansa.
Ai saatana, rupes ihan itteeki vituttamaan. Tuommonen eestaas soutaminen kun on sovittu joku aika ottaa kyllä päähän! Kaikki ei ilmeisesti tajua että muita saattaa vituttaa se turhanpäivänen odottaminen..? :jahas:

ps. aika on rahaa!

Vkl joutui allekirjoittanut putkaan :jahas: Liian juovuksissa julkisella paikalla :down:
Oli pitkät tunnit istuksia kun joskus iltaneljän aikoihin napattiin kyytiin ja seuraavana aamuna pikkuista vaille 9 pääsi vapauteen. :dance2: Ei ollut kivaa menettää vapautta joten yritän pitää huolen ettei toista reissua tule. ;)

Vituttaa kanssa pilalle hemmotellut isin pikku prinsessat, mutta kyllä vituttaa yhtä paljon ihmiset jotka jaksaa aina tuoda esille sen kuinka ei ikinä ite mitään oo saanu porukoilta ja töitä on joutunut painamaan kuin pieni eläin.
Ja tämä nyt ei ollu tarkotettu SpeedyG:lle, vaan ihan yleisesti kun on tästäkin ollu monta kertaa juttua pakkiksellakin.

Ei sillä väliä miten elantonsa hankkii kunhan hankkii sen ITSE.

Ei sillä väliä miten elantonsa hankkii kunhan hankkii sen ITSE.

Ja kunpa se työpaikkakin olisi itse hankittu eikä isin/äitin siivellä saatu.

Vituttaa koko paska :( Oma elämä, koko ihmiskunta ja tämä rahanpalvontajärjestelmä, ihan perkeleestä. Onneks on tabuja, joita kaataa naamaan, että viitsii tätä kattoa. Ne hoitaa tällaset piruparat jotka ei istu joukkoon.

Voi vittu tätä elämää, väsyttää ja masentaa...:(
Hirvee ressi päällä ja tuntuu, että ihan turhaan mutta ei oikeen pääse yli!

Ja kunpa se työpaikkakin olisi itse hankittu eikä isin/äitin siivellä saatu.

Word!

Vituttaa koko paska :( Oma elämä, koko ihmiskunta ja tämä rahanpalvontajärjestelmä, ihan perkeleestä. Onneks on tabuja, joita kaataa naamaan, että viitsii tätä kattoa. Ne hoitaa tällaset piruparat jotka ei istu joukkoon.

sanokoon kuka mitä hyvänsä mutta ainakin minulle Disturbedin musiikki auttaa hyvin tuohon asiaan.
Toki tajuntaa laajentavia pitää ottaa ja viinaa mutta koska kokoajan ei ole aikaa olla humalassa pitää tyytyä musiikkiin, pärjäile! :thumbs: Ala tehdä jotain, ihan mitä vain.
Ja haistata vitut muille ihmisille. He eivät ymmärrä, elävät vain omaa sulkeutunutta elämäänsä. Antaa heidän olla. Muista: Madness is the gift:D

You fucker get up come on get down with the sickness
Madness is the gift, that has been given to me

http://www.youtube.com/watch?v=7XYAVp-Xxjg

mä yritän suhtautua elämään positiivisesti mutta nyt vähän kiukuttaa.Mun pitäis lähtee 4 päivän päästä vähän pidemmälle työ reissulle joka olis ihanan haastava ja josta olen tosi innoissani.3 päivää sitten mulle alko puskea uutta viisauden hammasta pienen säryn kera.Noista ei normaalisti ole ollut mitään haittaa mutta ajattelin hoitaa asian varmanpäälle ja menin eilen yksityiselle kysymään mielipidettä.Lääkäri poisti viisaudenhammasta vastaavan hampaan koska tulehtunutta hammasta ei voi operoida.Antibiootti kuuri tuli mukaan niinkuin tavallista.No nyt yöllä sitten heräsin vitun moiseen paleluun...Kuumetta saatana!:jahas:
Vittu jos en parane ja tuo reissu menee ohi ton takia...:( Ei oo kovin ihquu.

Voisko joku suositella jonkun kivan netti saitin et sais tän päivän menemään?

mä yritän suhtautua elämään positiivisesti mutta nyt vähän kiukuttaa.Mun pitäis lähtee 4 päivän päästä vähän pidemmälle työ reissulle joka olis ihanan haastava ja josta olen tosi innoissani.3 päivää sitten mulle alko puskea uutta viisauden hammasta pienen säryn kera.Noista ei normaalisti ole ollut mitään haittaa mutta ajattelin hoitaa asian varmanpäälle ja menin eilen yksityiselle kysymään mielipidettä.Lääkäri poisti viisaudenhammasta vastaavan hampaan koska tulehtunutta hammasta ei voi operoida.Antibiootti kuuri tuli mukaan niinkuin tavallista.No nyt yöllä sitten heräsin vitun moiseen paleluun...Kuumetta saatana!:jahas:
Vittu jos en parane ja tuo reissu menee ohi ton takia...:( Ei oo kovin ihquu.

Voisko joku suositella jonkun kivan netti saitin et sais tän päivän menemään?
testaa www.pakkotoisto.com ;)

Ei vittujen vittu. Tulossa varmaan kipeeks, kauhee yskä ja nuha eli flunssa iskemässä.

En tiedä vituttaako, stressittää... Täpinä viikko edessä, toisaalta jännittää helvetisti koska tästä voi kehkeytyä jotain helvetin hienoa, pitää vain vääntää törkeästi työtä sen eteen...

Vituttaa eilen ja tänään kauheat kaatosateet ja synkkä ilma. Kiva olla hautausmaalla töissä, koko päivä ulkona sateessa. Toivottavasti huomenna paistaisi aurinko... Ja vituttaa siellä hautuumaalla eräs ukko jonka kanssa teen jotain hommia sillontällön. Tänäänkin, tasotettiin tietä. Minähän haen kottikärryillä soraa ja hän tasoittaa. Saatana kolme tuntia putkeen, edestakaisin kärrään helevetin painavia kuormia. Vasen hauiskin niin vitun kipeä kun lapioin sitä soraa. Vittu kun se saatanan pappa ei jaksa tehdä mitään ja vittu kun se rupeaa käymään jo hermoille! Vittu kun se ei osaa edes kertoa selvästi mitä pitää tehdä. Sanoi että haeppas toi tasakärkinen lapio tuolta. No, hain sen ja sitten se sanoo "ei kun mää kyllä tarkotin sitä toista tasakärkistä". Ottaa nyt selvää mitä helvettiä se tarkottaa! Vittu onneksi se kuulemma jää ensi vuonna eläkkeelle, en olisi enää koskaan mennyt hautausmaalle kesätöihin jos se pappa siellä on. Täytyy vielä ottaa selvää onko se siellä ensi kesänä...

vituttaa saatana nää rahan ja munan perässä juoksevat suomalaiset feminiini ämmät! kaikki akat on horoja kunha ne vaan saa tarpeeks viinaa..( ja ei, kukaan ei ole mua pettänyt viime aikoina..seuraillut vaan kaveripiiriä ja ulkopuolisia). tää tasa-arvopauhatus on mennyt jo siihen pisteeseen että miehiä sorretaan..on vitun hienoa olla feministi mut heitäppä porukalle että oot sovinisti ni saat turpaas.Jos joku tulee mulle lässyttää et jätkät on sikoja ni täältä suunnalta lävähtää samantien se kuuluisa luuvitonen käkättimeen..vittu ku osais olla heteromiehenä riippumaton naisista niin hallitsisi koko helevetin maailmaa.Suomessa on nykyään vitun hankala olla perussuomalainen nuorimies.. ja tää toinen perusvitutus johtuu näistä habibeista ja kaikenmaailman hottentoteista. edelleen mullakin on maahanmuuttajakavereita mut sylettämään laittaakin tämä enemmistö joka tässäkin mokkakikkelien porukassa pilaa vähemmistön maineen..eikö sekin oo rasismia jos naapuri haukkuu mua maitonaamaks??eikö olekkin?!MIKSI SE EI OO SIT YHTÄ VITUN PAHEKSUTTAVAA KUN JOS MÄ HAUKUN SITÄ NEEKERIKS?!

ääh olis vielä vaikka miten paljon vitutuksen aiheita mut eiköhän tää riitä taas tähän postaukseen :D

Back
Ylös Bottom