Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

RUNO omistettu pienelle lintuparille, joista toisen päälle vahingossa tänään ajoin autolla..

Päivän retki päättyi yksin.
Ennen nukuimme selätyksin.
Nyt kohti taivasta toinen meistä matkaa,
surun murtamana toinen elämäänsä jatkaa.
Tietäen ajan tuovan meidät vielä yhteen,
siihen asti sydämeesi kotini teen...
Kaunista. Herkkää. Surullista..

Monesti pienet lapset liikuttuu hirveästi tuollaisen luonnonelävän kuolemasta. Itse kunkin meistä pitäis toisinaan löytää se pienen lapsen herkkä sielu sisältämme.

Hyvää päivää! Tuli äsken käytyä salilla ja nyt on sellanen olo etten jaksa tehdä mitään.

Neljän jälkeen ois tarkotus suunnata. Vituttaa, viime aikoina on sali jotenkin jäänyt vähälle kun aina jotain menoa tai häslinkiä. Nytkin taitaa olla yli viikon tauko alla.

Kolmen aikaan yöllä ne tosimiehet treenaa.
Mut mä en katos olekkaan mikään tosimies. Mä olen guidogaydo ;) Me treenataa päivällä, ja yöllä hierotaan itseruskettavaan ihoon..

Neljän jälkeen ois tarkotus suunnata. Vituttaa, viime aikoina on sali jotenkin jäänyt vähälle kun aina jotain menoa tai häslinkiä. Nytkin taitaa olla yli viikon tauko alla.
Sellasta se on ku vaan bilettää..

Tänään sinkkuelämää leffa. Ajattelin itkeä et näyttäisin söpöltä ja heikolta ja pukumies haluis suojella mua.

Mulla on aina sama taktiikka, kun mä oon baarissa......

Kaappihomot antaa säälistä seksiä nuorille tytöille......

;)

Ai se kaappihomo?

Ai että hienoa, juttelin ton yhden tytön kanssa, lisäksi pomo kehui meidän porukan työ-motiivia ja uhkas lempata toiset kun niistä on siellä pelkkää haittaa:hyper: Torstaina eka ajotunti:rock:

Back
Ylös Bottom