Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

RUNO omistettu pienelle lintuparille, joista toisen päälle vahingossa tänään ajoin autolla..

Päivän retki päättyi yksin.
Ennen nukuimme selätyksin.
Nyt kohti taivasta toinen meistä matkaa,
surun murtamana toinen elämäänsä jatkaa.
Tietäen ajan tuovan meidät vielä yhteen,
siihen asti sydämeesi kotini teen...

missä päin on nyt ukkonen menossa töölössä salamoi ja sato n.puol tuntia sitte. nyt ei ukkossa enää?

Huoltomies, mutta nuo keikat pitää ite tehä.

Jaaa. No mä kutsuin viimeksi huoltomiehen asentamaan taulukoukun :D Tosin se tuli isolle peilille. Viimeksi kun kiinnitin itse, kokovartalopeili rämähti lattialle parin viikon päästä. Emmäkään ihan kaikkea osaa :(

Kääntyilin mä melkein tunnin sängyssä... Rytmi taas niin hukas ja kuudelta pitäis töihin selvitä. Ehkä parempi vaan samoilla silmillä.

Jaahas.. Töistä pääsin jokunen aikaa sitten ja vääntäyduin suoraan salille. Taitaapi uni olla hakusessa. :jahas:

Ja mun suklaata :itku: Onneks huomenna tulee palkka ja pääsen ostamaan monta levyä.. Eikä edes duunia huomenna ja kaveri täyttää 18 -> terassille :)

Nyt mun tekee mieli terassille :jahas: :D Kamalaa tää kesä kun ei nukuta yhtään ja haluis vaan pomppia ympäriinsä. Vielä kun huomisesta alkaa viikon loma.

Yö!

Hienoa hypätä hiestä märkänä ylös sängystä sydän takoen ja tajuta nähneensä taas laadukasta unta;

Kävelen Turun kauppatorilla ja yhtäkkiä koko kaupunki ja sinne ilmestyneet ylimääräiset valot pimenee, tulee täysin hiljaista. Maa alkaa järistä ja totean: Nyt se alkaa! Olen alasti ja musta, vetäsen pitkän nahkatakin päälle ja katanan vyölle. toria ympäröivät kadut romahtavat maan uumeniin ja laavaa alkaa roiskua joka puolelle, tori on siis tulimeren ympäröimä. Liekeistä nousee tuhansia vampyyreja josta seuraa teurastusta ja verta joka puolella. Alan lentää ja silvon otuksia miekallani, tapan vahingossa pikkuveljeni joka kuittaa vain "Joo näit sattuu, gg". Tämän jälkeen havaitsen vihreän vihanneskojun. Syöksyn katon läpi ja olen satojen irlantilaisten maanviljelijöiden keskellä, joilla kaikilla kansallisasu päällä. Otan joukon komentoon ja marssimme särmästi taidemuseoon, johon olen avain. Astun sisään ja löydän pyhän pergamentin jossa on Lähi-Idän kartta ja alla teksti "Totuus löytyy Tyrnävältä, toinen puoli Ukista." Nyt tiedän miksei se pomo kuollut ekalla iskulla! Olen autiomaassa hiekan keskellä temppelissä joka ei ole temppeli mutta on kuitenkin, ei kattoa eikä seiniä, oma maailmansa tämän keskellä, tiiätte mitä tarkotan, no kuitenki jostain dyynistä porhaltaa DragonBall Z:n oranssiin verhoutunut kalju sälli joka juoksee valonnopeudella kohti ja sivaltaa vampyyrien johtajalta pään irti. Voitto! Herätys!

Back
Ylös Bottom