Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jos nyt minuun skundi tolla viittasit niin luettelin yksinkertaisesti sen takia etten yleensä harrasta tollasta sekasin juontia, tulee levoton känni + varsinkin darra.

Suositelkaa meikälle jotai hyvää viskiä, te pakkiksen alkit niin ei tartte aina tätä samaa leijonaa juoda. Kaljakaa ei maistu ku alkaa kuuden jälkee oksettaan. Onko esim se kolme leijonaa hyvää? Jos jatkan sillä tätä mun putkea huomenna? :D

Puhalsin just 2.5 promillea mutta ei kukaa kummiskaa usko ku oon niin hyvä kirjottaa

Kaljakaa ei maistu ku alkaa kuuden jälkee oksettaan.

Voinko ottaa sigun tosta?

Jos alkaa 6bissen jälkeen oksettaa niin oikee juoma sulle on absintti, nenästä kii ja huitaset puolpulloo samantien.

Juokaa Pina coladaa

Daily'sPinaColada.jpg

Ei mikään dokausjuoma, mutta hyvää se on kun on jäitä seassa ja makee drinksulasi ;)

Voinko ottaa sigun tosta?

Jos alkaa 6bissen jälkeen oksettaa niin oikee juoma sulle on absintti, nenästä kii ja huitaset puolpulloo samantien.

Itseasiassa mulla on kaveri jolla tulee aina kuuden kaljan jälkeen lähinnä kaljavaahdot oksennuksena ulos. Aina. Sen jälkeen pystyy jatkamaan dokausta normaalisti bissellä tai mitä nyt sattuu illan aikana juomaankaan.

Kyl minuukii alkaa ne kaljavaahdot vähän pahaa tekemää siin 6 bissen jälkee viimeistää. Yleensä tuleekii siirryttyy sit kirkkaisii jo sen ekan tai toisen kaljan jälkeen ;)

No ota pois vaan :D

Vaikka en käsitä tuota kalja hommaa, viinaa menee yli puoli toista pulloa ennenkuin edes alkaa yrittämään.

Vaikka olenkin nyt nolona kerran ton asian noin tyhmästi ilmaisinkin :david:

Nää sadepäivät tulee aika kalliiks:kippis1: mut mitä sitte, lomallaha tässä ollaa:rock:

No nii näillä mennää taasen. Iha pienet känöset päällä tällai lomalla??? Huomisen reenit taitaa jäähä puolitiehen?

What, viimeinen merkintä 11.6...ei näin eli UP!!

Kuka lähdössä vetää jägerbombeja?

Soppaa otetaan vikan duunipäivän kunniaksi!!:) Maanantaina kohti uusia tuulia.. Terassille kohta lähtö!:dance:

Rautaa rakastan mutta pulloon kajoan, eli pienet sille:kippis1:

Back
Ylös Bottom