Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jees no meikäläisellä tässä sitä pahinta odotellessa tosiaan päätin avata rännit jo pe ku la oli kaiken maailman lakituksii nii eipä käy niissä kömpelösti ku vähän lähtee lämmittelee.. No ei siin mitää mut enpä sitte nukkunukkaa siinä yhtää ja eiku heti aamusta johonki lakitustilaisuuksii kouluille tuli kömmittyä.. Niistä ku selvis nii heti vaa juomaa naamaa ku tuli kierreltyy kaiken maailman kestejä, siitä sitte baarii illal ja hotellii ihmettelee.. Eipä taaskaa tullu unta palloo ku jo keräiltii itteemme sunnuntain iltapäiväl kaupan kautta hietsuu.. 3pvä tuli nyt dogattua jollai 3h unilla yhteensä jos jonnekki sammahti välillä.. Nyt tuli kuitenki 10h nukuttua äsken ja rupee pikku hiljaa puskemaa elämääkin hirveempää krapulaa että pitäiskö tästä taas tänää lähtee loiventaa?

Lauantaina kaverin mökille päättäreitä juhlimaan. Perusmeininki, paitsi ettei ketään hukkunut eikä mökki palanut. Pikkusen puski darraa, ehkä hieman yli tunnin yöunilla ja katsotaan-mikä-mauste-tai-juoma-maistuu-vodkan-kanssa-hyvältä-shottikokeilulla saattaa olla vaikutusta asiaan.

Meinaa vieläkin puhalluttaa toi lauantain bilettäminen. Voi johtua siitä että kirkkaina tuli nautittua melkeen kaikki alkoholi.

Meinaa vieläkin puhalluttaa toi lauantain bilettäminen. Voi johtua siitä että kirkkaina tuli nautittua melkeen kaikki alkoholi.

Pyh! Mä vedin PE-LA-SU kännit. Maanantaina vähän oli ehkä krapula, mut nyt taas jo hirveet terassi himot jo näin aamusta :wtf: Mut kai se pitää töihin lähtee.

Halpaa brandya ja piano!:rock:

Mä olen laiminlyönyt dokausta. Pitäis tehdä tätä useammin, vähintään pari kertaa viikkoon.

Jos sitä tänään pikkasen...vähän vähemmän ku viikko sitten...alkoon--> :kippis1:

Tänään alkulämpimät, että jaksaa huomenna juhlistaa EM-kisojen alkamista.

Tänään alkulämpimät, että jaksaa huomenna juhlistaa EM-kisojen alkamista.
JE!! Ajattelin hoitaa siinä sivussa duunipaikan kisaveikkauksen ja hoitaa 260 € himaan...tänään kossua :dance2:

ja tuosta vielä kisojen voittaja:

azzurri-1983.jpg

Mikäs muuten on sen Klamydian biisin nimi (ja millä levyllä), jossa lauletaan "turpa kii mä oon pelti kii"?
Tuli tossa aikasemmin radiosta ja tuli nyt mieleen että se pitäis jostain levylaukkuun kehittää Juhannukseks. Siinä jotain Juhannuksestakin mainittiin...
2 plo valkkaria ja meinaa läppäri pudota sylistä. Jatketaan samaan malliin :)

Cheers

Soppaa!!!:kippis1: Kiitos hei..:whip:

Back
Ylös Bottom