Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kieltämättä! Perjantaina ajeltiin vajaa 100km kaverin mökille 10 hengen seurueen voimin. Ihan perinteistä mökkimenoo, vidusti kaljaa ja biitsil makoiluu, mölkkyä, petankia, grillausta yms.
Oikei onnistunu reissu kaikin puolin, pitää kyllä ennen inttiä ottaa viel uusiks.
Nyt pehkuihin, öitä honppelit!->

Mä näin muuten eilen unta, että luin Seiskaa jossa oli juttu siitä, miten Gretzky, Kurri ja Jutila oli hakannut Otto Janeckyn sairaalakuntoon ja haukkuivat pahasti päälle :(

Ei onneks sekava uni PetHelillä :D itsehän voisin mennä kans nukkumaan ja nähdä jtn jänniä unia :D

3.yö putkeen duunis..tässä kyl kerkee parantaa maailmaa yön aikana yksinänsä ja miettimään maailman menoa..hitto ku ois joku kenen kanssa lätistä.

Tää on kamalaa kun pitää väkisin valvoa vaan koska huomenna on vapaapäivä.

Tää on kamalaa kun pitää väkisin valvoa vaan koska huomenna on vapaapäivä.

Sama juttu :rolleyes: Kai sitä vois nukkuakkin että sais unirtymin kohallleen (nukkumaan 04 ja ylös 14 ei ole jees) mutta pakkohan sitä on yöllä Pakkista selata :(

Sama juttu :rolleyes: Kai sitä vois nukkuakkin että sais unirtymin kohallleen (nukkumaan 04 ja ylös 14 ei ole jees) mutta pakkohan sitä on yöllä Pakkista selata :(

Niinpä :D Mulla iski nyt se pakollinen masennus, joka tulee liiallisen valvomisen ja ajattelun takia. Ei saisi miettiä asioita niin paljon. Ja linnut metelöi ulkona, turha mennä nukkumaan kun en kuitenkaan saisi unta.

Niinpä :D Mulla iski nyt se pakollinen masennus, joka tulee liiallisen valvomisen ja ajattelun takia. Ei saisi miettiä asioita niin paljon. Ja linnut metelöi ulkona, turha mennä nukkumaan kun en kuitenkaan saisi unta.

Mä en oo viime aikoina liikaa ajatellut ja se kyllä näkyy :D Mites muuten sen unelmamiehen kanssa? :hyvä:

Mä en oo viime aikoina liikaa ajatellut ja se kyllä näkyy :D Mites muuten sen unelmamiehen kanssa? :hyvä:

Kaikki tietää mun unelmamiehestä :D tai yleensäkin mun miesasioista. Noh näin että se oli jutellu yhden toisen tytön kanssa netissä... ei siinä mitään, ovat tuttuja tms. kuitenkin nyt herra oli nähnyt tän tytön, keskellä yötä (kertoi siis mulle). Polttaneet tupakan ja katelleet telkkaria/leffaa tms. Mua ärsyttää ja olen ihan sairaan mustasukkainen. Ja ärsyttää olla mustasukkainen, koska mulla ei ole siihen mitään oikeutta. Nyt on sellanen olo ettei tästä tuu mitään. Niin ja ärsyttää sekin että olen niin vaikea :D
Onneksi nähdään huomenna, haluisin halailla ja pussailla.

e. tms-lyhenteen ylikäyttöä.

Alyssa kosta sille ja tuu mun kaa röökille..voin myös tarjota duunin taukotilasta herkullista automaattikahvia, siitä saa myös kaakaota :D

Alyssa kosta sille ja tuu mun kaa röökille..voin myös tarjota duunin taukotilasta herkullista automaattikahvia, siitä saa myös kaakaota :D

Tulossa jo, tekeekin mieli kaakaota :D Nyt sillä kestää ikuisuuksia vastata mesessä, oon varma et se juttelee muiden tyttöjen kanssa :curs: Oon niin tyhmä.

e. Se ämmä on online. Ihan varmaan juttelee sen kanssa. ARGH tapan sen akan kun uskaltaa jutella mun miehen kanssa.

Tulossa jo, tekeekin mieli kaakaota :D Nyt sillä kestää ikuisuuksia vastata mesessä, oon varma et se juttelee muiden tyttöjen kanssa :curs: Oon niin tyhmä.

e. Se ämmä on online. Ihan varmaan juttelee sen kanssa. ARGH tapan sen akan kun uskaltaa jutella mun miehen kanssa.

Haha, joku on selkeesti hieman mustasukkainen :D Joutuuko tota ihan noin vakavasti ottamaan? ;)

Haha, joku on selkeesti hieman mustasukkainen :D Joutuuko tota ihan noin vakavasti ottamaan? ;)

Oon väsynyt, nälkäinen (syöny viimeks 5 aikaa päivällä, unohdin kun olin töissä) ja kohta vielä hullukin kun ärsyttää toi ulkoa kantautuva lintujen piipitys. Otan tän asian vakavasti. Jos tää juttu olis ns. varma, eli oltais virallisesti jotain ni ei sitten mitään, ei se ikinä pettäis, mut tällasella pohjalla.. :( Pitää varmaan mennä nukkumaan. Mut ilmotan sen tökerösti ilman mitään hymiöitä, ehkä se sit tajuaa :D
(Kuinka moni tykkäis olla mun poikaystävä näiden jälkeen? :D :D)

Mutjoo, öitä :)

voi vitttu hohohoho en voi lopettaa nauramista enää ku näin tän muijan kuvat..!! pissaliisa

ei vittu ampukaa mut hahaha mahaan sattuu:lol2:

voi vitttu hohohoho en voi lopettaa nauramista enää ku näin tän muijan kuvat..!! pissaliisa

ei vittu ampukaa mut hahaha mahaan sattuu:lol2:

Näyttää vähän mun unelmanaiselta... not! :rolleyes:

mulle tuli mieleen ne trollit vai mitä vittuja ne pikkupeikot oli joskus ku olin iha kersa..ei toi muija näytä ees ihmiselle! hohoo onko muuten jo aamuvuorolaiset heränny duuniin lähtöö varte ;)? mulla vielä reilu 2h töitä jälellä..

Back
Ylös Bottom