Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon huomannu etten osaa enää kirjottaa minnekkää muille tredeille. Aina menee viestit ohi aiheen ja ne poistetaan :D Lähes poikkeuksetta!

Haisee sitte hituc paska täälä huoneessa :D vähän on mennyt hapankorppuja tossa :D

I crosss the streeet i have a dreammm, voihan kehveli ku tätä paskaa pitää kuunnella eikä jaksa mennä nukkumaan :dance2: .....:david:

Oon niin remonttireiska.

Mulla on jo pidemmän aikaa ollut suihkun viemärijuttu jotenkin tukossa, kaikki vesi jäi lillumaan tosi pitkäksi aikaa sinne koppiin. Äsken päätin etten jaksa katsella sitä enää enkä aio olla mikään avuton sinkkutyttö, jonka kämppä on ihan hajalla. Hain (pinkin) työkalupakkini, ruuvasin ritilän auki, putsasin, otin putken irti ja putsasin senkin (suihkutin sinne vettä niin kauan että se meni läpi kunnolla). Laitoin koko höskän takas paikoilleen ja suihku toimii taas täydellisesti.

Taas alkaa viikko intissä. Oon ihan shittinä kun tuli painittua Winsun ja Judohemmon kanssa kisiksellä. Hyvä jos pystyy päätä liikuttamaan, kaula sen verran kipeä. Kyllä se bodaus on enemmänkin mun juttu, hyvä pysyä siinä.

Kyllä tytöt osaa. :D

No emmä tiä miksi sitä sanotaan :D Pääasia on, että sain sen korjattua ihan ite. Ja työkalupakista oli kerrankin hyötyä.

Pääasia on, että sain sen korjattua ihan ite.

Kyllä, näitä keikkoja tulee liiiikaaa. Melkein joka päivä saa olla avaamassa lattiakaivoja. Hyvä että jotkut viittii ite. :kippis1:

Kyllä, näitä keikkoja tulee liiiikaaa. Melkein joka päivä saa olla avaamassa lattiakaivoja. Hyvä että jotkut viittii ite. :kippis1:

Oot putkimies?

Back
Ylös Bottom