Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän käy vilinä verrattuna sitten viime yöhön

Vielä 50 min töitä, ja sit kotiin sänkyyn nukkuu. Vihdoinkin. Tosin, nukuinhan mä sohvalla tänään jo 30 min... Vittu et on tylsä työkeikka.

Emt vittu.
Tiätteks muute kui hieno fiilis on ku lähös jammaileen ja himan wcs pesee hampait... ottaa pepsodentin tahnan kätee avaa korkin... kattoo peilii ja vetää kunnon posen! SPRUIIIIIIZ! jou.

Emt vittu.
Tiätteks muute kui hieno fiilis on ku lähös jammaileen ja himan wcs pesee hampait... ottaa pepsodentin tahnan kätee avaa korkin... kattoo peilii ja vetää kunnon posen! SPRUIIIIIIZ! jou.

:lol2::lol2:

Töissä on mukavaa. Yölisä + tuplapalkka. Rahaa tulee netissä surffailusta ja television katselusta :)

Vitun homot! Naiset on kieroja!! Ja vittu mä vielä maksamaan...:jahas: Taidan tyytyä siiehen meseen...

osaako joku söörtsätä mulle pakkiksen tanssiketjun? en ite löytäny. alan harjottelee melbourne shufflee jotta saisin baarista pinppiä..ja tissiä:P

Vitun naiset! Noh, opinpas ainakin...

Grilliltä jusiiin laahustin kotiin taksin saattelemana. Hyvä innovaatio sotkea lihapiirakka, kebab ja grillimakkara keskenään. Välttää yöllisen katabolian... Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!

Grilliltä jusiiin laahustin kotiin taksin saattelemana. Hyvä innovaatio sotkea lihapiirakka, kebab ja grillimakkara keskenään. Välttää yöllisen katabolian... Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!

Joo, itsehän vedin kerran lihis "kaikki kaikella" ja painoa varmaan 2kg piirakalla.

Tuli vielä tarjottua toinen samanlainen kebab,grilli, lihis-setti kaverille kun en huomannut että se oli jo syönyt. Kyllä se sen vielä veteli..... Käy kalliiksi tälläinen törpöttelemininen.

Nyt olisi sitten yö... Kovin on valoisaa...

Back
Ylös Bottom